סטיפס ל ?  


הזמנו חבילה לרודוס דרך הדקה ה-90, וכשבדקנו אם הטיסה מופיעה בלוח הזמנים של נתב"ג נאמר לנו כי היא איננה קיימת. התקשרנו לדקה ה-90 ולקשרי תעופה (החברה שדרכה קיבלנו את הכרטיסים) נאמר לנו כי אין סיבה לביטול הטיסה ושיש להיתקשר מחר. מה הסיבה לעניין הזה ומה לעשות?

שואל השאלה: אנונימי‏  (13 באוגוסט 2011, 18:02)
השאלה היא שאלה למומחים. רק מומחים ובעלי מקצוע המבינים בתחום, מוסמכים לענות על שאלות כאלה.
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
שואל השאלה: שחכתי לציין כי קיבלנו כבר את הכרטיסים האלקטרונים במייל
המשיב: אנונימי
בתאריך: 13 באוגוסט 2011, 18:09
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה