5 תשובות
אם אתה בהוט אז זה הגיוני, אם בזק תנסה להתקשר לשירות טכני שלהם ולבדוק זאת.
אנונימי
יכול להיות מליון סיבות..
1. יש לך על המחשב תוכנה שמנצלת את הרשת או מאיטה תמחשב.
2. הרשת שלך לא מוגנת ביססימא ומשהו גולש עליה וקורע אותה
3. יש עומס כללי על השרתים של הוט ולכן הם לא מצליחים לספק תמהירות..
4. הראוטר רחוק מהמחשב או שנמצא בממ"ד
1. יש לך על המחשב תוכנה שמנצלת את הרשת או מאיטה תמחשב.
2. הרשת שלך לא מוגנת ביססימא ומשהו גולש עליה וקורע אותה
3. יש עומס כללי על השרתים של הוט ולכן הם לא מצליחים לספק תמהירות..
4. הראוטר רחוק מהמחשב או שנמצא בממ"ד
מהירות נמוכה ממילא תבדוק דרך השרת נותן השירות אם אתה גולש לבד על הרשת שלך או עוד מכשירים כגום סמארטפונים וניידים
ראשית מומלץ לבדוק את המחשב בחיבור ישיר ולא באלחוטי ולנסות אם יש שינוי-אם יש שינוי-כנראה שמיקום הראוטר לא טוב ואין קליטה.
זה דרסטיות יותר מדי ויש לבדוק סיבה.
בצע ריסטרט למחשב לחץ f8 ובחר safe mode with network ונסה לבדוק מהירות.
ראה אם יש שינוי-אם יש שינוי-מדובר בתכנות הפועלות ברקע במצב הרגיל ויש לנטרלם.
אופציה נוספת לבדיקה-הפעל את הדפדפן במצב ללא הרחבות -ייתכן שיש הרחבה שמעמיסה וראה אם יש שינוי.
בצע סריקה נגד רוגלות (spybot)
אם כל זאת ללא ממצאים בקש טכנאי שיבדוק עוצמות. (אצלי היה קטע דומה מסתבר שהשקע כבלים היה לא בתקן חדש והחליפו)
זה דרסטיות יותר מדי ויש לבדוק סיבה.
בצע ריסטרט למחשב לחץ f8 ובחר safe mode with network ונסה לבדוק מהירות.
ראה אם יש שינוי-אם יש שינוי-מדובר בתכנות הפועלות ברקע במצב הרגיל ויש לנטרלם.
אופציה נוספת לבדיקה-הפעל את הדפדפן במצב ללא הרחבות -ייתכן שיש הרחבה שמעמיסה וראה אם יש שינוי.
בצע סריקה נגד רוגלות (spybot)
אם כל זאת ללא ממצאים בקש טכנאי שיבדוק עוצמות. (אצלי היה קטע דומה מסתבר שהשקע כבלים היה לא בתקן חדש והחליפו)
מנסיון, גם עומס של תוכנות מיותרות יכול להאיט
גם עניין של שעה, עומס כללי על השרת/תשתית, הרבה גורמים
גם עניין של שעה, עומס כללי על השרת/תשתית, הרבה גורמים
באותו הנושא: