סטיפס ל ?  


היי,. אני נוטלת גלולות לסידור המחזור הנקראות מינס.. אני כבר המון זמן נוטלת אותן וקרה פעמיים בכל השנה שקיבלתי שבוע אחרי המחזור שוב.. כרגע אני בגלולה ה13 וקיבלתי שוב מה לעשות? האם צריך לפנות לייעוץ רפואי?

שואל השאלה: אנונימית‏  (14 באוקטובר 2011, 08:56)
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
למה לקחת גלולות? המחזור לבד יעבור לך תסמכי על הגוף שלך הוא מוליך תדם והכול תני לזה זמן את לא צריכה שום גלולות!

מקווה שעזרתי -שיר
המשיב: מיטל ♥ ‏ (100)
בתאריך: 14 באוקטובר 2011, 08:57
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

לפעמים זה לא מחזור אלא "ביוץ" (מלאכותי כמובן). וזה רק פעמיים בכל השנה? אין צורך לקבל ייעוץ.. אם בחודש הבא ובחודש שאחריו זה שוב קורה, אולי כדאי לשקול אבל זה לא נשמע כמו משהו חריג..
המשיב: צפיחית ‏ (62)
בתאריך: 14 באוקטובר 2011, 08:57
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

היי. כדאי מאוד להתייעץ עם רופא, את יכולה גם דרך הטלפון. בהצלחה לך. וחג שמח.
המשיב: טובה 22 (נאמן סטיפס) ‏ (10116)
בתאריך: 14 באוקטובר 2011, 09:04
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני לא יודעת אם קרה לך אותו דבר כמו לי אבל אני הייתי שוכחת לקחת גלולות בזמן (לוקחת פמינט) ומאחרת כמה שעות לפה וכמה שעות לשם כי זה היה בורח לי מהראש וניסיתי להחליף את השעה אבל זה גם- לא עזר... פעם אחת קרה לי גם את אותו דבר שקרה לך... הייתי בצבא ושלחו אותי לגניקולוגית אז היא אמרה לי שזה בגלל זה, בכל אופן- לדעתי תפני לייעוץ רפואי כי זה יכול להיות גם משהו אחר ובלי קשר אחרי המקרה הזה מה שלי עזר זה המזכירונט- זה שירות תזכורת ששולחת לי כל יום SMS בשעה קבועה, אז אם שוכחת אפילו אם זה כמה שעות זה מעולה, באמת שמאז שהתחלתי להשתמש בזה אני לוקחת בזמן
המשיב: חן
בתאריך: 16 באוקטובר 2011, 07:56
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה