סטיפס ל ?  


מישהו יודע מה התופעות לוואי של הרואקוטן?

שואל השאלה: אנונימית ‏  (25 באוקטובר 2011, 22:17)
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
פגיעה בתפקוד הכבד.
המשיב: דוד17 ‏ (39)
בתאריך: 25 באוקטובר 2011, 22:18
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

יובש, בעיות בכבד, יובש בשפתיים. אולי עוד..
המשיב: אלי6 ‏ (279)
בתאריך: 25 באוקטובר 2011, 22:19
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

דבר ראשון שאת צכה לדעת זה שזה נורא אינדיבידואלי, ומשפיע על כל אחד בצורה שונה לחלוטין.
בעיקרון- יובש בשפתיים ובידיים וגם קצת בתוף האף עצמו ואולי גם במפשעה (אין נזק חוץ מקצת גירוד)
אסור להיחשף לשמש לא מוגנים (קרם הגנה, כובע)
לי נגיד היה שיבוש קל בראיה בלילה והפסקתי, וזה הפסיקף ואחכ חזרתי שוב.. אז זה ממש לא נורא.. זה משפיע על כל אחד אחרת אבל ממש אין לך מה לחשוש. אני חששתי איזה 3 שנים ועכשיו סיימתי לקחת תתרופה ומזה חבל שלא לקחתי קודם באמת
בכלל לא הרס לי תחיים או משהו אפילו לא קרוב
מוזמנת לשאול עוד:)
המשיב: הילה9 ‏ (60)
בתאריך: 25 באוקטובר 2011, 22:20
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

זה ממש לא הורס את הכבד- יש סיכון נמוך לכך, ועושים בדיקות דם כל חודש כדי לברר שהכל תקין. אני לוקחת את התרופה כמה חודשים כבר, ובינתיים היא ממש השפיעה! העלים לי ישר את כל החצ'קונים בכתפיים ובגב שהיו אדומים והתביישתי ללכת עם גופיה/בגד ים. העלים לי את כל החצ'קונים במצח ובאף. נשאר כמה חצ'קונים בלחיים ועוד כמה חודשים זה יעבור D: התופעת לוואי היחידה שיש לי זה מעט יובש בשפתיים. לובלו וזה עובר! אני ממש לבנה, על גבול הלבקנית ובינתיים לא נפגעתי מהשמש למרות שלא שמתי קרם הגנה. נכון, העור טיפה יותר רגיש אבל זה לא בהכרח אומר שאת נהפכת לערפד שאסור לו להיות בשמש. בכל מקרה גם פטור מספורט קיבלתי מזה שזה דבר טוב. אני ממליצה לך לקחת את הריאוקטן אבל רק אם יש לך אקנה שממש מציק לך. בחודש-חודשיים הראשונים יש קצת החמרה, וזה טבעי. אח"כ זה מתחיל לשפר, תוך חצי שנה-שנה הכל אמור לעבור (לפעמים תלוי ברמת החומרה)
המשיב: D: D: ‏ (154)
בתאריך: 25 באוקטובר 2011, 22:35
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה