8 תשובות
בטח
תלוי על מה ותלוי ליד מי
כן. אחרי שנים של קושי אני אומר לך שאפילו רצוי שתבכה אם קשה לך.
כן ברור
מן הסתם שכן
אני לא מרשה
ברור ואפילו כדאי
בכי מרגיע את הגוף ועוזר לשחרר
בכי מרגיע את הגוף ועוזר לשחרר
כן וגם מומלץ
זאת דרך לפרוק
זאת דרך לפרוק
באותו הנושא: