14 תשובות
בכיתה ה הייתי.-.
אנונימי
באמצע 0_0
אנונימי
לא, אמנם הייתי פעם אבל לא רציתי להמשיך, כולם מכירים אותי ואני יודעת די הרבה שמות, אבל אני לא מחוברת אליהם או מסתובבת איתם ויוצאת איתם למקומות.
אצלנו בבית ספר אין דבר כזה מקובלים ולא מקובלים כולם שווים וזה הדבר היחיד שטוב בבית ספר שלי כל השאר.. חרא..
אנונימית
''מקובלים'' זאת מילה מפגרת של יסודי. באמת, זה שטויות.
ולא, אני לא ''מקובלת'' וזה גם לא חשוב לי להיות אחת כזאת.
ולא, אני לא ''מקובלת'' וזה גם לא חשוב לי להיות אחת כזאת.
בחטיבה ובתיכון נגמר כל הקטע הזה של המקובלים ומנודים._.
לא ולא חשוב לי להיות כזו
במילא כולם שונאים אותי
אני מסתדרת עם חברים מבית ספר אחר
במילא כולם שונאים אותי
אני מסתדרת עם חברים מבית ספר אחר
כרגע, ממש לא._.
אני מסתדרת עם אנשים בשכבה אבל אני לא יוצאת איתם ולא מבלה איתם אלה רק עם החברות באמת הטובות שלי:/
יודעים מה? עכשיו הבנתי שעדיף שאני אהיה מנודה חברתית אבל שווה שתיהיה לי חברת אמת bff
חחח תשכחי מbff אין חברות אמת תאמיני לי
זה שמעליי צודק
חברות
אמת
אין
!
חברות
אמת
אין
!
למה?
יש חברות אמת, הקטע הזה שלוקח זמן למצוא אותן, וחלקן פשוט מתחבאות כי הן מפחדות להיחשב xyz, הייתה לי חברת אמת, ועכשיו יש לי עוד כמה, הן חברות שלי מרצון, ואמיתיות איתי.
באותו הנושא: