10 תשובות
שואל השאלה:
y= 4 (x-1)_2 + 9
שזה יהיה יותר ברור ^^
y= 4 (x-1)_2 + 9
שזה יהיה יותר ברור ^^
אנונימית
מה זה אומר הקו התחתון הזה באמצע התרגיל?
אנונימית
שואל השאלה:
חזקה.. חחח יעני בחזקת שתיים
חזקה.. חחח יעני בחזקת שתיים
אנונימית
חח אהה אז שנייה אני מחשבת לך..
אנונימית
איזה כיתה את?
אני לא יודע איך לפנות לתרגיל הזה, כי אני לא יודע מה למדתם ומה לא
אני לא יודע איך לפנות לתרגיל הזה, כי אני לא יודע מה למדתם ומה לא
שואל השאלה:
ט. פשוט למצוא את נקודת האפס זה מה שאני מחפשת
אני יודעת שצריך להציב אפס בy אבל אני לא מצליחה לפתור את זה
ט. פשוט למצוא את נקודת האפס זה מה שאני מחפשת
אני יודעת שצריך להציב אפס בy אבל אני לא מצליחה לפתור את זה
אנונימית
כשאת מציבה אפס ב-y אז את מקבלת את הקודקוד של הפרבולה לא את הנקודות 0
שואל השאלה:
הקודקוד זה ה p,k
הקודקוד זה ה p,k
אנונימית
קודקוד זה
b-
--
2a
בכל מקרה, אם את מפשטת את הפרבולה למשוואה של ax^2+bx+c ופותרת עם נוסחת השורשים, את מקבלת שהשורש יוצא שלילי.
בגלל ששורש לא יכול להיות שלילי, זה ביטוי חסר משמעות (קבוצה ריקה) ולפרבולה אין נקודות חיתוך עם ציר ה-x (נקודות אפס)
b-
--
2a
בכל מקרה, אם את מפשטת את הפרבולה למשוואה של ax^2+bx+c ופותרת עם נוסחת השורשים, את מקבלת שהשורש יוצא שלילי.
בגלל ששורש לא יכול להיות שלילי, זה ביטוי חסר משמעות (קבוצה ריקה) ולפרבולה אין נקודות חיתוך עם ציר ה-x (נקודות אפס)
אנונימית
זה מה שיצא לי גם
באותו הנושא: