התחברות
הרשמה
בניסוי שנערך בכיתה קיבלה נעמה כוס ובה תערובת של מים חמים, אבקת נחושת, קפה נמס וכוהל. היא התבקשה להפריד את אבקת הנחושת משאר החומרים. באיזה מהאמצעים הבאים עליה להשתמש? א מכשיר זיקוק ב כוהלייה ג נייר סינון ד מגנט
12 באפריל 2015, 17:00
נחושת
תשובה אחת
מגנט לא?
?
?whysoserious
באותו הנושא:
האם נער בכיתה יא יכול לצאת עם נערה בכיתה ז?
מה הפרק זמן הכי ארוך שנעדרתם מהבית ספר ואיך הכיתה קיבלה אותכם חזרה?
בניסוי שנערך בכיתה קיבלה נעמה כוס ובה תערובת של מים חמים, אבקת נחושת, קפה נמס וכוהל. היא התבקשה להפריד את אבקת הנחושת משאר החומרים. באיזה מהאמצעים הבאים עליה להשתמש? 1 מכשיר זיקוק 2 כוהלייה 3 נייר סינון 4 מגנט
אתם נערים בכיתה ט', הייתם מוכנים להיות בני זוג של מישהי בכיתה ח'?
בניסוי שנערך בכיתה קיבלה נעמה כוס ובה תערובת של מים חמים, אבקת נחושת, קפה נמס וכוהל. היא התבקשה להפריד את אבקת הנחושת משאר החומרים. באיזה מהאמצעים הבאים עליה להשתמש? א מכשיר זיקוק ב כוהלייה ג נייר סינון ד מגנט
אם בניסוי אני משפריצה בושם אז מה התופעה?
בניסוי שנערך במעבדה חברו בלון רפוי לבקבוק מלא אויר וחממו את הבקבוק. כתוצאה מחימום הבקבוק, הבלון התנפח.
איך קוראים לנערה שבאה מהקהל באקס פקטור היום ושהשופטים קיבלו אותה?
שעות שינה לנערים בכיתה ט' - באיזה שעה בממוצע כיתות ט' הולכים לישון?
מה השאלת חקר שעשיתם עליה ניסוי בכיתה ח'?
בניסוי שנערך בכיתה קיבלה נטע כוס ובה תערובת של מים חמים, אבקת נחושת, קפה נמס וכוהל. היא התבקשה להפריד את אבקת הנחושת משאר החומרים. באיזה מהאמצעים הבאים עליה להשתמש? 1. כוהלייה 2. מגנט 3. מכשיר זיקוק 4. נייר סינון. תודה לעונים!