סטיפס ל ?  


שירות פלוס - מי יודע עליהם? איך החברה הזו? האם למישהו יש מידע על החברה "שרות פלוס" וממליץ עליה למטרת תיקון מוצרי חשמל?

שואל השאלה: אילת‏  (11 בדצמבר 2009, 22:42)
השאלה היא שאלה למומחים. רק מומחים ובעלי מקצוע המבינים בתחום, מוסמכים לענות על שאלות כאלה.
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
לא יודעת לגבי איך הם מתקנים מוצרי חשמל, אבל בטוח שהם שקרנים!
השירות הטלפוני על הפנים, והעיקר-הם שיקרו לנו לגבי תנאי אחריות שעשינו דרכם.
המשיב: skyland
בתאריך: 17 בדצמבר 2009, 12:47
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

כמישהיא שעשה ברוב טפשות את הטעות ועשתה ביטוח דרכם עצתי לך - ברח!
אינם מקיימים הבטחות, שירות נוראי ולא אמפטי..
המשיב: אפרת
בתאריך: 17 בינואר 2010, 09:58
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני דווקא מאוד מרוצה מהם. יש לי מכשיר שלהם כבר 7 שנים ומקבל מהם שרות טוב. תנסי ותכתבי לנו אח"כ על הניסיון שלך.
המשיב: יוסי
בתאריך: 5 בפברואר 2010, 09:21
8
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שואל השאלה: אנחנו תיקנו אצלם מכונת כביסה שנתקעה. שלחו טכנאי מגעיל, איש לא מנומס, ששלף את המנוע ולקח למעבדה, באמירה שצריך אוברול כללי. אחרי שבוע הוא הביא את המנוע, הרכיב ומאותו רגע המכונה החלה להרעיש מאד. אחרי שבוע היא שוב נתקעה, ממש כמו לפני ה"אוברול".
לדרישתנו, הגיע יוסי הסמנכ"ל והפעם פשוט הרים איזה מתג או משהו קטן והמכונה חזרה לעבוד (לדעתנו, זה מה שהיה צריך לעשות גם לפני האוברול המיותר והיקר שדחפו לנו). לגבי הרעש, הוא טען במתק שפתיים שסידר אותו אך המכונה המשיכה לעשות רעש בלתי נסבל, עד היום. שוב ושוב פנינו בבקשה שיתקנו זאת, אבל אין תגובה ואין עונה.

בקיצור, להתרחק מהחברה הזו. הם לא אמינים, לא מקצועיים וטובים בעיקר בלעשות תיקונים יקרים ומיותרים, שרק גורמים נזק ואז מתעלמים מפניות לשירות הלקוחות.
המשיב: א.ד
בתאריך: 12 במרץ 2010, 01:14
-3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שואל השאלה: מצאתי את הכתבה מ-Ynet שצירפתי על השירות הרע של החברה הזו. ולא רק הכתבה - כל כך הרבה תגובות עם סיפורים כמו שלי

פשוט לא יאומן!
המשיב: א.ד
בתאריך: 12 במרץ 2010, 01:34
-1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

יש לי דווקא ניסיון מוצלח עם השרות שלהם. קניתי לאמא שלי מכונת כביסה של אאג לפני 5 שנים, והמכונה התקלקלה כמה פעמים. היא הייתה מבוטחת ולכן הם שלחו טכנאים שתיקנו בכל פעם את התקלה, כולל בפעם האחרונה השבוע שהמכונה נלקחה למעבדה להחליף את כל התוף.

יש לי דווקא ניסיון מר עם חברת שרות אחרת בשם רטפון עם מקרר שרפ אצלי בבית. לא הצליחו לתקן לי 8 פעמים את המקרר, גם אחרי ששלחו לי טכנאי "בכיר" שהיה בעצם אותו טכנאי שהגיע ב-4 פעמים הקודמות ולא סידר כלום.. אני ביום ראשון נולכת לקנות מקרר חדש. יש למישהו המלצות?
המשיב: אורלית, חולון
בתאריך: 2 ביולי 2010, 14:16
8
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

לא להתקרב! אני טעותי עשיתי אל תעשו זאת אתם!
שירות גרוע! ייחס גרוע! אין לי כוח לחזור על כל התלאות, שעדיין לא תמו
המשיב: תיקי
בתאריך: 27 ביולי 2010, 11:44
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני פניתי ל"מיקי קור"- כשהמקרר הפסיק לעבוד, החליפו לי טיימר - 920 ש"ח והמקרר לא עבד
הגיעו שוב והחליפו חיישנים- 400 ש"ח ושוב לא עובד. בקיצור 1300 ש"ח הלכו והמקרר שארפ לא עובד. מעניין מי יודע לתקן את המקררים של שארפ
ארז
המשיב: ארז
בתאריך: 1 באוגוסט 2010, 07:29
-3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

צריך לתבוע אותם!
רק כך הם ילמדו שאי אפשר לרמות צרכנים.
ירבו התביעות נגד החברה הזו. ממש שרות מינוס
המשיב: יניב כהן ‏ (1)
בתאריך: 9 באוגוסט 2010, 09:41
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-6
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

הם שקרנים כל פעם מגיע טכנאי ללא מיכשור הטלפניות על הפנים לא אמינים איך אפשר

לתבוע אותם שילמתי ביטוח וכלום לא פגשתי כזה זילזול של חברה זה נראה
כמו חברת קש
המשיב: שמואל
בתאריך: 24 באוגוסט 2010, 12:55
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

חברה גרועה
כבר חודשיים המדיח לא עובד
פעם בשבועיים סופסוף מגיעים מחליפים משהו (מהחלקים שבתשלום נוסף) עובד יומיים ואז שוב מפסיק לעבוד

לא אמינים
המשיב: משה
בתאריך: 7 בספטמבר 2010, 20:05
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

טכנאים לא מקצועיים! לא מנומסים ! חבל על בטוח השרות ששלמנו להם. לא להתקרב!
המשיב: אלון
בתאריך: 21 בנובמבר 2010, 16:33
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה


חברת שירות פלוס שקרנים ולא אמינים, עשינו דרכם אחריות למכונת כביסה, הם הזיזו את הביקור של הטכנאי לפחות 3 פעמים פעם אחת בגלל טעות של הפקידה, פעם אחרת תרוץ של תאונה. ופקק בכבישים ועוד ועוד כשהטנאי היגיע אמר שהמכונה מתוקנת, וברגע שהלך ראיתי שלא תיקן קראתי לו שום ושוב היגי אחרי שבוע בלי החלק המתאים כך גרר אותנו כמעט 3 חודשים
ולבסוף נואשנו וקנינו מכונת כביסה חדשה. אציין שהמכונה שהתקללה היא של באוכנט ועבדה רק שנה וחצי. וזאת בגלל ששרות פלוס לא ידעו לתקן מכונה שהיא באחריות ל 7 שנים לפי הוראות היבואן.
המשיב: אור
בתאריך: 28 בדצמבר 2010, 15:13
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-4
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

חברת שרות פלוס לא מכבדת את תעודת האחריות שהיא חתומה עליה בתעודת אחריות רשום "אחריות לחלקי חילוף תפקודיים והאחריות אינה חלה על חלקי חילוף קוסמטים כגון :כפתורים , חלקי פלסטיק" הם מחיבים חלקים תפקודיים מפלסטיק שבלעדייהם המכונה לא תעבוד (בשיחה עם המוקדנים כאשר שואלים האם המכונה לא תעבוד בלי החלק מפלסטיק הם אמרים שלא.)
ומתעלמים מהחוזה האחריות , לא עומדים בזמנים מתחיבים תוך 3 ימי עבודה לשרות ומגיעים לאחר שבוע , ומחליפים סתם חלקים , והמכונה לא עובדת גם לאחר החלפת החלקים וכנראה שהיו צריכים להחליף את הכרטיס. מתוך נסיון שלי בשרות החברה הגרועה ביותר בשרות , והשיטה שלהם להתיש אותך ולגרום לך להפסד כספי רב , אסור לוותר להם ויש לתבוע אותם. החברה בקיצור לא שרות ולא פלוס החברה הגרועה ביותר שנתקלתי בה.
המשיב: מאיר
בתאריך: 24 בינואר 2011, 13:13
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

מציעה לנקוט בזהירות לגבי החברה הזו. מוכרים ביטוח ל-5 שנים כשקונים מוצר חדש ויקר ורוצים לשמור עליו וכשאתה מפעיל את הביטוח אתה מגלה שלא משנה מה התקלה, אתה נדרש לשלם על התיקון. פתאום מספרים לך סיפורי סבתא שזה לא כולל, גומי, פלסטיק וזכוכית. הטכנאי שמכר לנו את הביטוח רשם בכתב ידו שזה כולל, ביקור, עבודה וחלקי חילוף, אבל זה לא מעניין אותם.
המשיב: נפגעת "שירות פלוס"
בתאריך: 28 בפברואר 2011, 16:04
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-6
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

לברוח הכי מהר שאפשר.
המשיב: מנפגעי שירות פלוס
בתאריך: 28 בפברואר 2011, 16:06
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-8
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

טוב אז ככה ל מי שחשב להזמין איי פעם שירות תיקונים למוצרי חשמל מחברה שנקראית שירות + בסוף לא יקבל שירות - נציגות שירות פריחות שמדברות בצורה דוחה לא נותנות שירות ושא נדבר בכלל על זה שהגיע לפה טכנאי צלצל באינטרקום וכבר שפתחתי את הדלת הוא נעלם ושם פתק שאין מענה בבית. בשיחה עם "הנציגות עלק" שאחת מעבירה שניה שיחה שמו אותי בהמתנה מעל 20 דקות כשהתקשרתי שוב ענתה עוד אחת נוספת בטענה "שלא יעזור ל אין מצב שמחזירים את הטכנאי" בקיצור לא שירות ולא + תזמינו טכאי פרטי עדיף ברבה!
המשיב: לינור
בתאריך: 29 במרץ 2011, 11:38
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-6
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

חברה גרוע ביותר שרות מינוס הוא השם המתאים. הטלפניות שלהם מאוד לא נחמדות עושות טובה.
המשיב: לאה
בתאריך: 22 במאי 2011, 10:33
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

השירות שלהם על הפנים, אני מחכה לתיקון סופי כבר שבועיים כל הזמן תענו שהחלק צריך להגיע מטורכיה כשכבר הגיע החלק אמרו לי שיקח זמן לפרק את הסחורה ואז הם יגעו לתקן זה שמכר לי את המכונה התערב ורק אז אמרו כשמישהו יבטל את השרות אז יבאו אליך חוצפה מצידם, האם אפשר לעשות משהו במקרה כזה רק למי שיש עצבים וזמן מיותר אז מומלץ,
המשיב: אור יהודה
בתאריך: 14 ביוני 2011, 13:14
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

בדומה לכל המשיבים. חברה של שקרנים בחינם לא לקחת מהם כלום. שרות פלוס הלקרדה שהם דוחפים לצרכנים תמימים. גועל נפש.
המשיב: יואב
בתאריך: 9 באוגוסט 2011, 18:17
-6
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

חבל על הכסף, לא להעיז לעשות ביטוח, גבו ממני 1200 ש"ח לפני שנה וחצי והיום שאני צריכה אותם, כל פעם שאני מתקשרת אומרים שהחלקים שלי צריכים להגיע עוד יומים והסיפור הזה כבר נמשך חודשיים.
עדיף לשלם לטכנאי ולא לפנאי פלוס - בושה, ערמת שקרנים.
המשיב: רונית
בתאריך: 15 באוגוסט 2011, 08:54
-7
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

הם גם שמאלנים ואנטישמים ולא מוכנים להגיע לישובי יש"ע.
והם גם מגעילים בצורה שלא תאמן בטלפון.
לברוח מהחברה המכוערת הזו!
המשיב: אזרח
בתאריך: 31 באוקטובר 2011, 12:23
-8
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שירות "פלוס", אולי שנקים קבוצה בפייסבוק נפגעי שירות פלוס, שירות גרוע מאוד, לא אמינים, מוקדניות לא נחמדות, טכנאים לא מקצועיים, לא עומדים בהבטחות שלהם, בקיצור גנבים ושקרנים, לא לפנות אליהם יותר! שירות מינוס
המשיב: שושי
בתאריך: 13 בדצמבר 2011, 22:29
-6
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שירות פלוס זו חברה של שקרנים - אל תתקרבו אליהם. הבטיחו לחברה שלנו אחריות מקיפה וקיבלו את הצק באותו יום, סירבו להגיע לטפל במכשיר שהיה במסגרת האחריות, וגם כשנואשתי וביקשתי את הכסף - הם לא החזירו לי את עשרת החודשים שעוד נותר.
חברה של רמאים מקצוענים - היזהרו - שלא תגידו שלא אמרנו.
אל תקנו אף מכשיר מיני בר בלי לבדוק מי נותן השירות - כל הזולים מפנים אתכם לשירות פלוס - לא לקנות אותם...
השירות על הפנים!
המשיב: אודי
בתאריך: 31 בדצמבר 2011, 10:32
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

היזהרו מחברה של מקצוענים בשקרים!
את הכסף הם מיד לוקחים, את השירות לא תקבלו - תקראו גם את שאר התגובות לשירות של חברת שירות פלוס שהשירות שלה הוא מינוס מינוס מינוס..
לא להתקרב אליהם - זו הנחיה
גם מורן נציגת השירות, מתחמקת ומשקרת אנשים, שלא נתבלבל - גם אילן זה שקורא לעצמו מנכ"ל שירות פלוס, מתייחס בזלזול נוראי ללקוחות.
הדג הרי מסריח מהראש.. אל תקנו מיניבר שחברת שירות פלוס מבצעת את ההתקנה או נותנת עבורו שירות - לבדוק טרם הקניה לא להתעצל..
המשיב: אופיר
בתאריך: 31 בדצמבר 2011, 10:36
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

חברה שמכבדת את עצמה שמחה להציג באתר שלה חוות דעת של צרכנים, באתר של שירות פלוס לא תמצאו... למה? התשובה ברורה הם מתביישים בעצמם בשירות שהם (לא) נותנים..!

לא לקנות מהם כלום!
המשיב: ערן
בתאריך: 31 בדצמבר 2011, 10:46
-5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שרות גרוע
המשיב: שלמה
בתאריך: 9 בפברואר 2012, 12:44
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני לקוחה שלהם כבר כמה שנים למספר מוצרים שרכשתי במחסני חשמל ולא הייתה לי איתם בעיה לאורך השנים, למעט פעם אחת שלא היה להם חלק בגלל שהיבואן פשט רגל. אבל אני קוראת את התגובות ולא נתקלתי בחוויות האלו. ויש לי ביטוח על המכונת כביסה ועל המדיח (באוכנט אם אני לא טועה).
המשיב: אורית
בתאריך: 21 במרץ 2012, 16:21
13
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

מצאתי את השרשור בעקבות תקלה שיש לי במכונת הכביסה, התקשרתי אליהם היום בעקבות התקלה. אני אעדכן לאחר התיקון שלהם איך הם
המשיב: מיכל
בתאריך: 25 במרץ 2012, 15:18
3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

וב אז הבטחתי ואני מעדכנת - היו אצלי מ"שירות פלוס", היו מקצועיים ואדיבים. זאת לפחות התחושה שלי הייתה...
המשיב: מיכל
בתאריך: 27 במרץ 2012, 18:06
9
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

היו אצלי אתמול לתיקון מקרר. לא מבינה על מה השיח פה כי זה ממש לא תואם את מה שראיתי אתמול כשהם הגיעו. נתנו שירות כמו שצריך והכי חשוב המקרר תוקן
המשיב: אולגה.סטרחו ‏ (4)
בתאריך: 2 באפריל 2012, 15:55
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

1. שרות מתחת לכל ביקורת
2. רמאים
3. עושים ביטוח לאנשים ואין להם בכלל חלקים ברוב המקרים
4. מכונת כביסה ב 9 חודשים הושבתה בטענה שאין חלקים
5. לאחר שהמכונה הוחזרה ליבואן חברת שרות מינוס לא כל כך שמחים להחזיר לכם כסף עבור תוספת אחריות שביצעתם בקנית מוצר
6. רק פניות למועצה לצרכנים תחזיר את ה כסף לאחר כשנה +
7. יכולים למרוח אותכם עד שתתיאשו בטענה שיגיע החלק תוך מספר ימים ו מספר ימים יכולים להפוך ל שבועות גם
8. שמתי לב שבישראל חברות כאלה מרשים לעצמם להתקיים מבלי ששום גוף יטפל ברשלנות ו אי מתן שרות של חברות הללו
9. למדתי שכיום שרות ( מינוס ) ו דיגיטל סרוויס לא יהיו נותני השרות במוצרים שאני קונה וההמלצה זו תמיד עוברת גם לכל אנשי הצוות שמונים כבין 50 עד 80 איש בעבודתי
10. אני מאמין שיגיע יום והחברות אלה יבינו מה זה לתת שרות ולא לסבן לקוחות.
המשיב: אילן
בתאריך: 1 בספטמבר 2012, 14:48
2
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

השרות הכי גרוע שיש. להתרחק מהם!
בתחילת 2008 עשיתי טעות ורכשתי ביטוח למכונת כביסה בסך של 1500 ש"ח הכולל אחריות מורחבת ל7+1 שנים וכוללת ביקור טכנאי, עבודה, חלקים תפקודיים, והובלה למעבדה.
(הביטוח המורחב נעשה משום שהמתקין שכנע אותי שיש במכונה הרבה תקלות ושמכסה המכונה נוטה להחליד, והביטוח הזה כולל גם את החלפתו)
לפני כשנתיים היתה תקלה ראשונה נתקעה כביסה רטובה במכונה. פניתי לחברה, "במקרה לא היה טכנאי זמין" רצו שאחכה 4 ימים לשרות.
כמובן פניתי לטכנאי באופן פרטי שהגיע תוך שעתיין וגבה 200 ש"ח.
לפני כחודש פניתי שוב בגלל החלדת המכסה. גם אז לא היה טכנאי פנוי וקבעו מועד לעוד שבוע (הפעם לא היה דחוף אבל מרגיז, כי ברור שגם אם היתה נתקעת כביסה במכונה, הכל היה נרכב בפנים לפני שהיה מגיע טכנאי) ביום המיוחל (שכמובן פיניתי את הזמן ובטלתי תוכניות, כדי לחכות לטכנאי) כשלוש שעות לפני שעת הביקור קבלתי טלפון מהטכנאי שאין לא את החלק הדרוש החלפה, הוא צריך להזמינו ויתקשרו לתאם מועד נאחר. לקח עוד למעלה משבוע עד שהגיע הטלפון ועוד כ5 ימי עבודה לתאום.
היום הגיע היום המיוחל ב11:00קבלתי טלפון מהטכנאי שהוא בדרך, ושעלות ההחלפה 230 ש"ח. וזאת למרות האחריות הכוללת והמורחבת.
כשהתלוננתי על כך, נאמר לי שהפקידה תחזור אלי.
עברה שעה וחצי היא כמובן לא חזרה. הטכנאי במרחק רבע שעה מהבית. אבל ברור שהוא לא יגיע ושאם אני לא אזום את השיחה, תהיה התחמקות.
המשיב: נורית
בתאריך: 3 באוקטובר 2012, 12:25
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שקרנים, רמאים, נותנים שירות גרוע. אפילו אם יש אחריות, הם פשוט יתחמקו למלא את חלקם.
מכונת הכביסה התקלקלה. בשיחה עם שירות פלוס אמרו שיגיע טכנאי אחרי שבוע ואשלם רק על הביקור שלו. החלק מכוסה באחריות.

התוצאה הסופית:
הטכנאי הבריז. טכנאי אחר יהיה רק אחרי שבוע נוסף (כלומר שבועיים בלי מכונה).
אחרי שבוע וחצי הבהירו לי שאצטרך לשלם גם על ביקור טכנאי וגם על החלק שמכוסה באחריות.
אין גבול לחוצפה. הם מתנערים מכל חובה שלהם לפי האחריות.
וגם דורשים ממני להוריד ולהעלות את המייבש.
אסור לקנות אף מוצר שהם נותנים לו אחריות.
המשיב: גליה
בתאריך: 4 באוקטובר 2012, 14:12
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שירות נוראי אני עם מכונה מקולקלת כבר מחודש יוני כל פעם בתירוצים שונים. ארבעה חודשים חיכיתי לחלקי חילוף כשכבר היגיעו החלקים הם לא תאמו למכונה (כי הטכנאי טעה בדגם) אחרי שכבר תיקנו לא חלף שבוע ושוב המכונה הושבתה. חוץ מלקטר אני תוהה מה לעשות ואולי הדבר הנכון הוא באמת להגיש תביעה קטנה ולסגור איתם עניינים...
המשיב: נעמה
בתאריך: 4 בנובמבר 2012, 13:16
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

לא להתקרב! היה לי בעיה במקרר לא עבד. הגיע טכנאי החלפ כרטיס לאחר שהוא הלך מקרר הפסק לעבוד התקשרתי לשרות לא עונים לאחר שעה הענו לי אמרו אין טכנאי באזור רק מחר היה! כל מוצרי זרקתי. הוזרתם
המשיב: צליל
בתאריך: 15 בנובמבר 2012, 11:00
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

זבלים, לא להתקרב!.
המשיב: אחד שנדפק
בתאריך: 6 בפברואר 2013, 11:25
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

גם אני היה לי אתו סיפור כמו ( צליל ) לא לעשות ביטוח! בפולס!
המשיב: מירב
בתאריך: 8 בפברואר 2013, 11:53
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

Aweful! Stay away!
They promised us a guarantee including parts which they then retroactively cancelled! I would like to sue them for damages!
המשיב: Doron
בתאריך: 18 בפברואר 2013, 20:19
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

חברים יקרים,
שלא תעיזו להתקרב אליהם בכלל. זה קן צרעות, שקרנים, בעלי מקצוע לא יודעים את עבודתם ומגיעים לבתי הלקוחות ללא חלפים
המשיב: ר.פ
בתאריך: 12 במרץ 2013, 13:41
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

נוכלים ורמאים שקרנים וגנבים.. לא עומדים באחריות שנקנתה אצלם. הגיעה הזמן שנעשה להם תביעה יזוגית. שרות לקוחות ליגה..
לא לעשות אתם שום עסקה.
המשיב: י כ
בתאריך: 12 במרץ 2013, 14:34
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני ממליץ לברוח משירות פלוס, שרות גרוע! רמאים ושקרנים! עשרות טלפונים רדפתי אחריהם אין עם מי לדבר אחרי שגבו את הכסף לא הגיע אליי שום תעודה בדואר. הבטיחו מתנה קיבלתי אפס. ועוד המון בעיות עם השירות.
המשיב: אליהו
בתאריך: 4 באפריל 2013, 09:43
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני זקוקה לשרות למדיח ויש לי ביטוח מטעם חברת שרות פלוס, קראתי את התגובות טרם פניה לחברה להזמנת השרות ונתקפתי חיל ורעדה ונסיון העבר עם השרות שלהם אף הוא לא טרם לתחושת הביטחון שלי. התקשרתי למוקד השרות ולהפתעתי ענתה לי פקידה בשם אניה באדיבות ובסובלנות רבה ומיד קבעה לי מועד להגעת טכנאי תוך כדי הבטחה שהטכנאי איש מיקצוע מעולה כהגדרתה. איך שהוא אניה באדיבותה הצליחה להפיג במעט את החשש ואני מקוה שבחברה הפיקו את הלקחים הנדרשים לשיפור השירות. בכל מקרה אני אמורה לחדש את הביטוח ביולי וכמובן שהפעם אחשוב פעמיים ( אולי יותר..) לפני שאוציא את כרטיס האשראי. אשוב לעדכן לאחר שאקבל את השירות המיוחל
המשיב: מירי
בתאריך: 21 באפריל 2013, 08:31
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

הם שקרנים ורמאים ושרלטנים השירות
מתחת לכל ביקרת, עשיתי ביטוח מלא כולל שירות וחלקים
התקלקלה לי מכונת הכביסה והם ביקשו כסף עבור חלפים
שמסתבר אינם באחריות ובכלל לא טרחו לציין זאת בעת ביצוע הביטוח שעלה 1500 ש"ח
כמו כן המתנתי לשירות לקוחות למעלה מעשר דקות עד שענו כשענו
אמרו יגיעו לתקן רק בעוד שבוע!
בלי מכונת כביסה שבוע שלם!
לאחר שבוע שלחו טכנאי שטען שאין לו את החלקים ויגיעו רק בעוד שבוע,
לאחר שבוע התקשרו שהחלק לא מתאים ויגיע רק עוד שבוע
כשבאו לתקן אמרו שהחלק לא באחריות ויעלה כסף,
מיותר לציין ששלחתי את הטכני ואני בדרכי לקנות מכונה חדשה לתודות לשירות הנוראי שאמור
להבטיח לי שנים של שקט עם המכונה הישנה שלי.
עכשיו יש לי ביטוח שלא שווה כלום! לשלוש שנים!
המשיב: זהבה
בתאריך: 31 במאי 2013, 21:49
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

בשני מילים: גועל נפש! מבלי לדבר על ההתחמקות שלהם מלתקן את מה שהתחייבו שאתה מתקשר אתה נתקל בשירות טלפוני דוחה ביותר. לא נתקלתי בכזה שירות באף חברה ציבורית
המשיב: yy
בתאריך: 30 ביוני 2013, 14:00
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

בגלל השירות הגרוע שלהם שזה אומר כל החלפת חלק כרוכה בהמתנה של שבועיים כי החלק צריך להגיע מח"ול המענה הטלפוני ממש מגעיל בוטה ומזלזל החלפתי מכונת כביסה בגללם עם אחריות של ניופאן אחרי שקניתי את המכונה תנחשו מי ניופאן בחרו לתת שרות למכונה? נכון שרות פלוס איך אפשר לנער ולמחוק את החברה הזאת? תמשיכו להזהיר אנשים מהם וגם כשקונים מוצר חשמלי ליבדוק לפני מי אמור לתקן אותו במיסגרת האחריות ניסו המיואש
המשיב: ניסים
בתאריך: 8 באוגוסט 2013, 21:25
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שירות מינוס!
ב 20.9 התקלקלה מכונת הכביסה מכיוון שהיה יום שישי פניתי אליהם ביום ראשון ה 22.9, טכנאי תואם ליום רביעי ה 25.9. הטכנאי הגיע, סידר מה שסידר ולאחר פחות משעה אחרי שהלך הופיע תקלה אחרת, במשך שעתיים ניסיתי לתפוס את מוקד השרות אך לא היה כל מענה (ערב חג והמוקד היה אמור להיות פעיל עד 12:00). ביום שישי ה 27.9 בבוקר יצרתי קשר עם מוקד השירות בדרישה לשלוח טכנאי עוד באותו היום היות ומדובר בתקלה חוזרת, ענתה נציגה חוצפנית בשם רוויטל שהרימה עלי את הקול ואף ניתקה לי את הטלפון בפנים לאחר שיחה עם עוד נציגה מוכנים לתאם טכנאי רק ל 30.9, שבוע וחצי לאחר הפניה הראשונה!
ממליץ לא להתקרב לחברה ולבדוק לאילו מוצרים הם "נותנים אחריות" ופשוט לא לקנות מלכתחילה. חברה נוראית עם תודעת שירות אפסית!
המשיב: ניר
בתאריך: 29 בספטמבר 2013, 09:00
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שרות גרוע, לא אמין, מבטיחים ביקורי טכנאים שלא מגיע,, לא עונים לטלפונים, בקיצור, לפני שקונים מוצר כדאי לברר מי מספק שרות ואם מדובר בחברה הזאת, כדאי לוותר על המוצר!
המשיב: עטרה
בתאריך: 13 באוקטובר 2013, 23:10
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שירות מזעזע. רכשתי בר מים של ווירפול דרך סוכן שלהם (לא ידעתי שנותן השירות יהיה "שירות +") והשירות הוא מזעזע!
קודם כל אני לא בטוחה כ"כ שהמכשיר הוא לגמרי חדש,
אבל תקלה שנהייתה אחרי 4 שבועות הם ניסו להתנער וחירטטו שביקור טכנאי/שירות עולה 240 ש"ח!
ראבק אז למה יש אחריות יצרן של 12 חודשים?

להתרחק! שירות מזעזע
המשיב: סטודיו הילה ‏ (7)
בתאריך: 25 בדצמבר 2013, 11:05
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

הם באחריות אמרו שזה כולל גם חלפים וגם ביקור ומ2013 הפסיקו את החלפים ותקפוץ לנו.
המשיב: חגי
בתאריך: 27 בדצמבר 2013, 19:51
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה