סטיפס ל ?  


איך להיות גמישה יותר?

שואל השאלה: רר‏  (16 בדצמבר 2006, 18:56)
תגיות: גמישות,‏ כושר,‏ ספורט,‏ בריאות
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
כדי לשפר גמישות אתה בפשטות מוחלטת עושה מתיחות. מתיחות לשלבים של 15-20 שניות, בכמה חזרות וכמה סטים.

לדוגמא מתיחת האמסטרינגס: הכי פשוט- הנחת רגל על מדרגה גבוהה והמתחות אל קצות האצבעות בגב כמה שיותר ישר.

אפשר לעשות ככה לאורך 15 שניות, מנוחה של 5 שניות ואז שוב 15 שניות מתיחה. ככה כפול ארבע לכל רגל כל יום, ואורך השריר וגמישות מפרק הירך ישתפרו.
אפשר לבדוק את השיפור ע"י עמידה ברגליים צמודות ישרות (בלי כיפוף בברך), ולראות עד לאן תגיע עם הידיים למטה (לאיזור הגרב / נעל / אצבעות / רצפה) כשהגב ישר עדיף.
המשיב: אריק שרון - מנהל כושר מוסמך (האתר שלי)
בתאריך: 18 בדצמבר 2006, 08:53
9
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אפשר שתשימו תמונות כי לא מבינים
המשיב: מאי
בתאריך: 11 באוקטובר 2009, 19:24
3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה