6 תשובות
בפשטות - אתה לא יכול.
קצרה היריעה מלהסביר את הסגולות הבריאותיות והדיאטתיות של ירקות.
השאלה שלך צריכה להיות "איך אני יכול לשכנע את עצמי כן לאכול ירקות ופירות".
ראיתי שציינת שאתה כן אוכל לימונים.
חצי לימון סחוט בכוס מים על הבוקר עושה מנקה לך את המעיים וזה עושה רק טוב לגוף.
תפוח זה פרי אידיאלי לאכול אם אתה רעב לפני השינה - כי יש לו עיכול איטי וזה לא מעמיס על הקיבה בלילה.

תנסה לא לחשוב על כל ירק בנפרד, אלא בסלטים. יש מתכונים מצויינים וטעימים לסלטים - אתה יכול לשלב בסלט פקאן, או שקדים או אגוזים, להוסיף רטבים קלים בשביל הטעם...
אתה יכול. שב מול דיאטנית ותבנות ביחד תפריט שלוקח בחשבון את כל הדברים שאתה כן אוהב לאכול. תראו שיש לך מכל אבות המזון (ויש! ) ובשילוב עם פעילות גופנית תוכל גם לרזות וגם לשמור על הבריאות.
מניסיון אישי ברגע שזהיתי מי האויבים שלי, רק אז הצלחתי לרדת במישקל ולהוריד 19 ק"ג בחצי שנה. האויבים הם:

1. כל המתוקים כל מתוק הופך להיות שומן (כל העוגות, עוגיות, חטיפים למינהם, גלידות וכו') וכל המוצרים שרוויים בשומן רווי, כמו בורקסים, מלווחים, והג'חנונים למיניהם.

2. לא לאכול לחם בארוחת צהריים (תאכל ארוחה מלאה).

3. לא לשתות מיץ.

4. לא לאכול פרי אחרי האוכל מיד אלה אחרי שעתיים וחצי.

5. לאכול לחם מקמח מלא בלבד ולא מקמח לבן קמח לבן גורם לנו לעצירות שווה לריקבון.

6. לשתות 2 ליטר מים ביום (4 בקבוקים קטנים).

7. לאכול בבוקר כריך מחיטה מלאה עם גבינה.

8. כל 3-4 שעות לאכל משהו קטן כמו אגס, תפוח, גזר, מלפופן, עגבניה וכו'.

9 ללכת שעה ביום רצוף לא לרוץ הליכה רגילה בכדי להריץ את מערכת העיכול כל חילוף החומרים שלנו פועל טוב יותר בהליכה.

10. בערב תאכל 2 פרוסות לחם וקוטז' עד 5 אחוז (חצי קופסא) וסלט כמה שתרצה.

מבטיח שבשבועיים תרדי, בהתחלה לפחות 4 -2 קילו בשבועיים
היי (:
א: לבשל את הירקות, להכין מוקפצים ודברים שאתה אוהב.
ב: לשנות הרגלי אכילה, מה זה אומר? ארוחות יותר קטנות בתדירות יותר גבוהה! יותר ארוחות פחות להעמיס!
ג: לא לאכול בין הארוחות האלו, מה שלא קשה במיוחד כי הן כל 3 שעות, ושוב- ארוחות מצומצמות.
ד: ספורט, בהתחלה זה סבל נוראי (שונאת, שונאת ספורט!) אבל אחרי כמה זמן מתרגלים ואפילו נהנים, ספורט משחרר את אותם חומרים שמשתחררים כש"כיף"..
ה: לא לקרוא לכל העניין הזה דיאטה אלא הרגלי אכילה נכונים... נשמע קלישאתי, אבל בכל הדיאטות שעשיתי- ירדתי יופי אך השמנתי במהירות חזרה, ברגע שקראתי לזה הרגלי אכילה- ראיתי כי טוב (: יאללה בהצלחה (:
אפשר לרדת במשקל בלי לאכול ירקות (או פירות.)
זה פשוט לוקח קצת יותר זמן.
אני התחלתי הליך של ירידה במשקל לפני שנתיים וחצי בערך,
שקלתי קצת מעל ל100 קילו,
החלטתי שאני מוריד קצת בכמויות, אני אוכל פחות, ועושה בכל יום פעילות ספורט.
בלי ניתוח הצרת קיבה או משהו כזה- רק אני מול הגוף שלי.
בינתיים ירדתי כבר 30 קילו- ואני עדיין ממשיך לרדת.
המטרה היא להגיע ל40 קילו בערך, ואני אגיע לשם.

תציב לעצמך מטרה, ותחליט שאתה מתכוון להגיע אליה, לא משנה מה יגידו לך אנשים מסביב (אחרי הכל- אף אחד לא ירד במשקל בשבילך..)
חוצמיזה, תחשוב על זה שאתה יכול מדי פעם הרי לאכול דברים עתירי קלוריות וכאלה, אבל תזכור- אתה לוקח הפסקה, אבל דיאטה זו מלחמה שלך מול הגוף שלך. והגוף לא לוקח פסק זמן.
ברגע שמפנימים את זה, ואתה יודע מול מה אתה נלחם- מול עצמך, יותר קל לך לעבוד ולהתחיל לארגן את זה בראש מבחינה מחשבתית.
כי הכל בראש בעצם.

בהצלחה!
neria
בס"ד, בע"ה מבורך

שלום רב,

אני שמחה להמליץ לך על דיאטה ים תיכונית,
זוהי דיאטה ייחודית שפותחה בכדי לסייע לכל אדם שיש לו בעיה עם מזונות שונים.
זהו אורח חיים הכולל ירידה במשקל.

להלן, מעט מידע;

ה-u.s.news קובע:
"הדיאטה הים תיכונית היא הדיאטה הצמחית הטובה בעולם"
הדיאטה הים תיכונית בשיטת - the123diet מבוססת על
תוכנית תזונה שהוכחה מחקרית ומומלצת על ידי רופאים

לרדת במשקל, להישאר רזה וליהנות מהחיים!
היא כוללת תוספי תזונה ומינרלים, 30 סוגי תפריטים עם ליווי של תזונאים, פיקוח רפואי ועוד.

לפרטים נוספים כנס לקישורים המצ"ב.

בהצלחה!