2 תשובות
כן מידי פעם תלוי במה את חולה שאת מקיאה.. ויכול להיות את מקיאה בגלל מה שאכלת היום אבל זה לא בטוח נכון כנראה שאת לא מרגישה טוב תנוחי פשוט ואם את מרגישה בחילה תשתי מים עם לימון
אפשר להקיא בשפעת
זה ממש תלוי במה את מרגישה, אם את מרגישה סחרחורות ובחילות וכאבי בטן כנראה הסבירות שתקיאי יותר גבוהה
יש לך חום מאוד גבוה, קחי משהו להוריד אותו, תשתי הרבה ותלכי לישון.
לגבי לאכול לפני זה, אם את רעבה תאכלי (בדרך כלל במצב שלא מרגישים טוב כדאי לאכול דברים קטנים ויבשים אבל שוב, זה תלוי מה את מרגישה) אם את לא רעבה אולי כדאי לא לאכול
ממליצה לשתות הרבה ואם המצב מחמיר או לא עובר לפנות לרופא
תרגישי טוב:)