27 תשובות
נִרְדָּף, סִינוֹנִים, שׁם נרדף
"מיאו"
https://stips.co.il/ask/2000000/
(7.4, 19:17) 8 במרץ 94:39 2017: אני מתחיל שבוע הבא
(7.4, 19:17) עדן (סטיפס (: למה?
(7.4, 19:17) עדן (סטיפס (: כיף לך
(7.4, 19:19) 8 במרץ 94:39 2017: אני לומד כל יום עד 8
(7.4, 19:19) 8 במרץ 94:39 2017: עדיין כיף לי?
תהי בריאה שזה מה שמצאת להתלונן עליו החיים שלך תותים
לא יודעת בכל מקרה אני לא אכנס למים
using system.collections;
using system.collections.generic;
using unityengine;
using unityengine.scenemanagement;
public class moveball:monobehaviour
(
public gameobject () icons;
public int startingcoins;
private int outof;
public int startingammo;
public int startingrockets;
public int startingtraps;
public int diamonds;
public gameobject player;
public float movespeed;
public float bonus;
public int speed;
private int ammocool;
private int rocketcool;
public transform () move;
public float jumphigh;
public int jumpcheck;
public int hp;
public int hitcooldown;
public int coin;
public int healthlimit;
public int speedlimit;
public guiskin () skin;
private float starttime;
private string currecttime;
private string lasttime;
private float lastfloat;
private float highscore;
private int coincool;
public float speedh = 30.0f;
public float speedv = 0.0f;
private int ammo ;
public int ammolimit;
private int trap;
public int traplimit;
private float yaw = 0.0f;
private float pitch = 0.0f;
public int weapon;
vector3 balance;
vector3 balances;
private int rocket;
public int rocketlimit;
public int diamond;
public int level;
private float bal;
public gameobject () camera;
private int cam;
public int shop;
public gameobject () gun;
public int gunrr;
private int guncool;
private int guntrick;
private int stop;
public int sneak;
public int selectedweapon;
public int () inventory;


// use this for initialization
void start ()
(

coin = playerprefs.getint ("keepcoins");
ammo = playerprefs.getint ("keepammo");
rocket = playerprefs.getint ("keeprocket");
trap = playerprefs.getint ("keeptraps");
inventory (1) = playerprefs.getint ("inventory1");
inventory (2) = playerprefs.getint ("inventory2");
cam = 2;


coin += startingcoins;
ammo += startingammo;
rocket +=startingrockets;
trap += startingtraps;

currecttime = playerprefs.getstring ("keeptime");
starttime = float.parse (currecttime);
lasttime = playerprefs.getstring ("lasttime");
lastfloat = float.parse (lasttime);
highscore = playerprefs.getfloat ("highscore");
if (highscore < lastfloat)
(
highscore = lastfloat;
playerprefs.setfloat ("highscore", highscore);
)

)

// update is called once per frame
void update ()
(
//raycasthit hit;
// if (physics.raycast (player.transform.position,player.transform.forward,out hit,100f)) ( debug.log (hit.transform.name); )

if (input.getkey (keycode.escape))
( scenemanager.loadscene (0); )

if (shop > 0) ( shop--; )




if (hp <= 0)

if (coincool > 0)
(
coincool -= 1;
)
if (input.getkey (keycode.w))
(

transform.position = vector3.movetowards (transform.position, move (0).position, movespeed * time.deltatime);
)
if (input.getkeydown (keycode.t))
(
cam += 1;

)
if (cam == 3) ( cam = 1; )
if (cam == 1) (
camera (0).setactive (false); camera (1).setactive (true);
)
if (cam == 2)
( camera (0).setactive (true); camera (1).setactive (false); )

if (input.getkey (keycode.s))
(
transform.position = vector3.movetowards (transform.position, move (1).position, movespeed * time.deltatime);
)
if (input.getkey (keycode.a))
(
transform.position = vector3.movetowards (transform.position, move (4).position, 5 * time.deltatime);
)
if (input.getkey (keycode.d))
(
transform.position = vector3.movetowards (transform.position, move (3).position, 5 * time.deltatime);
)
if (input.getkeydown (keycode.leftshift))
(
sneak = 1;
movespeed *= 1.5f;
jumphigh *= 1.5f;
gameobject.getcomponent<animation> ().play ("sneak");
move (8).getcomponent<animation> ().play ("sneakwalking");
)
if (input.getkeyup (keycode.leftshift))
(
sneak = 0;
movespeed /= 1.5f;
jumphigh /= 1.5f;
guncool = 20;
gameobject.getcomponent<animation> ().play ("sneaks");
guntrick = 0;


)
if (shop < 1&&sneak ==1)
(
stop = 1;
move (8).getcomponent<animation>
אנונימי
https://youtu.be/ap-_qnyg3j4

של זה
חחח
אנונימי
מה הקוד עושה^? ולמה הוא שייך?
tu parles franais
הוא לא העתק מלא. פשוט בסטיפס מותר רק עד איזה 5000 תווים...

הקוד זה בעצם תכנות של השחקן באיזה משחק שאני בונה ועובד עליו.
אנונימי
.
אנונימי
נחמד
באיזו שפה זו?
.
אנונימית שובבה
פאק אנונימי יש לך יוטיוב?
c#
משתמש ביוניטי.
אנונימי
זהו זה היה נראה כמו #c
בהצלחה
תודה... טיפה קשה לתמרן בין זה ובין הצבא... אבל מתישהו אני אשתחרר...
אנונימי
בן זונה תמות מי אתה שתגיד לי פרחה אע?!
עזבו היה לי ריב :)
http://janetsmithwarfield.com/wp-content/uploads/2013/01/good-evil-cleanedup2.jpg

לול עזבו זה משאלה ששאלתי
זה.
מהשאלה הקודמת שעניתי עליה. ביקשו פיתרון לבעיה במתמטיקה.
שיר כלשהו ששלחתי לאבא שלי את המילים שלו

v

v
v
v



v



v
v



v

v
v
v
v
v

v



https://www.facebook.com/hinameil/videos/1854980867879761/
משום מה, זה