9 תשובות
ברוך אתה ה' אשר קידשנו במיצוותיו וציוונו על נטילת ידיים
ברוך אתה ה אלוהינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על נטילת ידיים
"ברוך אתה אדו-ני אלוהינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על נטילת ידיים"
אם זה אחרי שירותים-
"ברוך אתה אדו-ני אלוהינו מלך העולם, אשר יצר את האדם בחכמה וברא נו נקבים נקבעם חלולים חלולים. גלוי וידוע לפני כיסא כבודך, שאם יפתח אחד מהם, או אם יסתם אחד מהם, אי אפשר להתקיים אפילו שעה אחת. ברוך אתה אדו-ני רופא כל בשר ומפליא לעשות."
אם זה אחרי שירותים-
"ברוך אתה אדו-ני אלוהינו מלך העולם, אשר יצר את האדם בחכמה וברא נו נקבים נקבעם חלולים חלולים. גלוי וידוע לפני כיסא כבודך, שאם יפתח אחד מהם, או אם יסתם אחד מהם, אי אפשר להתקיים אפילו שעה אחת. ברוך אתה אדו-ני רופא כל בשר ומפליא לעשות."
ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על נטילת ידיים*
שואל השאלה:
מרדית אם זאת לא טרחה אז של כולם
מרדית אם זאת לא טרחה אז של כולם
אנונימית
זה תלוי אם זה אחרי שרותים אז לא מברכים ורק אומרים ברכת אשר יצר
אם זה לפני אוכל אז שציוונו על נטילת ידיים
אם זה לפני אוכל אז שציוונו על נטילת ידיים
אנונימי
וכן בבוקר בנטילה הראשונה, אלא אם כן הוא משוקץ, שאז יברך אחרי השירותים.
שואל השאלה:
למה נוטלים נטילת ידיים?
למה נוטלים נטילת ידיים?
אנונימית
זה טיהור
אנונימי
באותו הנושא: