סטיפס ל ?  


תלונה צרכנית - יש לי תלונה חריפה מאוד בנושא צרכנות. באגודה לצרכנות אין מענה. משרד התמ"ת אומר שהוא לא הכתובת. הוצע לי לפנות לחכי"ם אבל זה נראה לי קיצוני מדי. מה דעתכם? איך אפעל? רעיונות יתקבלו בברכה.

שואל השאלה: פיץ העכבר‏  (8 בפברואר 2011, 13:33)
השאלה היא שאלה למומחים. רק מומחים ובעלי מקצוע המבינים בתחום, מוסמכים לענות על שאלות כאלה.
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
תלוי באמת עד כמה העניין חמור והאם הוא נוגע לרבים, אז יש מקום לפנות לחברי כנסת או ועדה מתאימה, לשם כך הם שם.
כלבוטק, אמון הציבור, ביורוקרטיה (התכנית עם דב גילהר-אם זה בקטגוריה זו).
בהצלחה.
המשיב: reuven (נאמן סטיפס) ‏ (2509)
בתאריך: 8 בפברואר 2011, 14:59
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

לדעתי פני לאימון הציבור הום גוף ולנטרי שמטפל בבעיות צרכנות ולפי נסיוני גם אפקטיבי במידה וצודקים. הם גרמו להוט להחזיר לי כסף.
המשיב: איציק זהר ‏ (53)
בתאריך: 9 בפברואר 2011, 06:03
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה