סטיפס ל ?  


שיפור יכולת הריצה - איך להשתפר בריצה כמה שיותר מהר? אני מתעייף נורא מהר בריצות ארוכות ואני מדוכא מכל העניין, האם אני צריך להוריד הרבה במשקל או כל מה שיהיה? אגב אני 1.76-1.78 משקל 74, תודה רבה לעוזרים ושבת שלום.

שואל השאלה: אנונימי‏  (1 באפריל 2011, 14:07)
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
כשאתה מתחיל להתעייף, עבור להליכה מהירה עד להסדר נשימה, אבל לעולם אל תעצור לגמרי. עצירה לאחר ריצה היא מאוד לא בריאה ללב
המשיב: מתעניין ‏ (181)
בתאריך: 1 באפריל 2011, 14:09
2
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

קודם כל,
כדי לבדוק אם משקלך תקין, את יכולה לבדוק זאת באמצעות - מחשבון bmi
כדי לבדוק את צריכה לכתוב בו את משקלך ואת גובהך.
קישור לבדיקה במחשבון bmi:
http://www.goleango.com/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%9F%20BMI.php

השיטה הכי טובה כדי להשתפר במשהו, זה התירגול
גם במיקרה שלך, אם אתה רוצה להשתפר בריצה אז אתה צריך לתרגל
ולהרגיל את הגוף שלך לריצות האלה ולפעילות גופנית כמו זאת
שהשרירים שלך יתרגלו וככה עם הזמן יהיה לך קל יותר בריצות
ככל שתקפיד לרוץ יותר, כלומר לעשות ריצה יומית ככה השרירים שלך יתפתחו יותר ויותר
ואתה תראה שיפור משמעותי.
אחרי שתבדוק אם משקלך תקין במחשבון שצירפתי, תוכל לדעת אם אתה צריך באמת להוריד או לא.
אם אתה רוצה שגופך יהיה בריא וחזק אתה צריך גם לספק לו ויטמינים וברזל
ולאכול דבריםפ מזינים ובריאים
השיטה הכי טובה היא פשוט לשמור על תזונה נכונה, ארוחות מסודרות ובריאות -בוקר, צהריים וערב
אם בא לך לנשנש תוך כדי אז כדאי להוריד את המתוקים והממתקים ולנשנש במקומם פירות או ירקות -גם בריא, גם מזין וגם לא משמין.
בהצלחה!:-)
המשיב: לוולי (נאמן סטיפס) ‏ (2321)
בתאריך: 1 באפריל 2011, 14:15
3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

תשובת מומחה סטיפס: ד״ר ענת פלדמן ‏ (5714)

עניין של אימון. גם על סבולת לב-ריאה (אכן ממליצה לעבור להליכה, להסדיר את הדופק ואז להמשיך) ואימון רגליים. חיזוק ירכיים יקל משמעותית על הריצה. בנוסף - תהליך של תזונה נכונה עם איכות וקלורית מתאימים שיפחיתו את אחוז השומן בגוף חשובים ביותר. תלוי מה הגיל שלך, ומהו אחוז השומן בגוף על מנת להעריך כמה ק"ג עליך להוריגד אבל חשוב שכאילו אתה רץ עם בקבוקי מי עדן של ליטר וחצי כל בקבוק. זה לא פשוט..
בתאריך: 1 באפריל 2011, 15:55
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

תשובות כבר קיבלת. אני רק חייבת לומר-
מחשבון bmi אינו מדוייק כלל, וכן שום מחשבון אחר או כל שיטה אחרת לבדיקה לא תהיה נכונה במאת האחוזים. רק כאשר מומחה רואה אותך, מחשב נתונים מתאימים, ובודק משקל רצויי.
על מנת לדעת משקל גוף תקין, ישנם נתונים רבים לבדיקה מלבד גובה וגיל.
כמו למשל- כמות מסת השריר, מבנה גוף, מאמץ בעבודה (גם אצל נער- זה לא צריך להיות מאמץ בעבודה. למשל נער שבשעות הפנאי עושה ספורט, משקלו הרצויי לא ידמה לנער בגילו בדיוק, ובגובהו, אשר בשעות הפנאי יושב מול המחשב..).
על מנת לדעת מהו המשקל הנכון לכל אחד ואחד, צריך לפנות למומחה לכך, או לרופא. שיבדוק את כל הנתונים הנידרשים ויתן משקל רצוי.
המשיב: אביה. ‏ (298)
בתאריך: 1 באפריל 2011, 18:20
2
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה