סטיפס ל ?  


לשחרר שרירים תפוסים - השרירים שלי ברגלים תפוסים כבר כמה ימים ואני לא יודע איך לשחרר אותם. התחלתי לעשות ספורט כל יום - ריצה של 45 דקות כל יום אבל אני לא יכול כי השרירים תפוסים. מה עושים? ואיך אפשר לגרום לשרירים לא להיות תפוסים להבא? תודה!

שואל השאלה: אנונימי‏  (2 באפריל 2011, 15:42)
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
השרירים שלך תפוסים כנראה בכלל שלא עשית ספורט תקופה ארוכה, ואז נכנסת לכושר בבום ישר התחלת עם ריצה , אני מציעה להתקדם לאט לאט קודם להתחיל עם הליכה של חצי שעה, ואז שעה ואז רק לעבור לריצה. הגוף צריך להיכנס לכושר בשביל שהשרירים לא יהיו תפוסים וזה לוקח זמן ומחייב התמדה .
הפתרון היחיד הוא לשים הרבה מים חמים ולמרוח משחת וולטורן ולעסות את הרגל, זה אמור לעבור תוך כמה ימים.
בהצלחה.
המשיב: Debbie(: ‏ (13)
בתאריך: 2 באפריל 2011, 15:48
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אפשר גם לעשות מתיחות קלות, זה תמיד עוזר לי
המשיב: בלאדי מארי (: ‏ (86)
בתאריך: 2 באפריל 2011, 15:51
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני מסכימה עם העצה הראשונה. תעסה את הרגליים עם משחת וולטרן ופשוט תתין שזה יעבור.
להבא תעשה מתיחות לפניי כל פעילות ספורטיבית כזאת, או שתתחיל את הפעילות הזו בהדרגה ולא בבת אחת :)
המשיב: עדן דנון ‏ (118)
בתאריך: 2 באפריל 2011, 16:51
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני תמיד מותח את השרירים לפני פעילות כזאת. אני מציע שתעשה את זה בהדרגה ולא בבת אחת.
המשיב: איתן ה (נאמן נוער) ‏ (169)
בתאריך: 2 באפריל 2011, 20:23
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

תשובת מומחה סטיפס: ד״ר ענת פלדמן ‏ (5450)

הפעם: להמשיך וללכת. לחמם את האזור. לעזור לגוף לפזר את חומצת החלב. להבא: וודאי תהיה מיומן כבר יותר, וודאי אם לא תחכה יותר מידי זמן בין אימון לאימון. ובכל מקרה - להתחיל את הריצה בהליכה (חימום דינמי) ולקנח במתיחות.
בתאריך: 2 באפריל 2011, 21:17
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

תשובת מומחה סטיפס: ויקטור שנקל ‏ (7)

שלום
מתאמנים רבים חווים לעתים קרובות תחושת חוסר נוחות, רגישות בשרירים וכאבים לאחר אימון הכושר שלהם. כאבי שרירים מורגשים כ12 עד 48 שעות
אין דרך פשוטה לטפל בכאבי שרירים לאחר מאמץ גופני. למעשה קיים וויכוח לגבי הסיבה והטיפול לכאבי שרירים. בעבר, אחת ההמלצות להפחתת כאבי שרירים היו מתיחות קלות, אבל מחקרים יראו שזה לא כל כך נכון ויש שיטות יותר יעילות שתוכלי לעיין בהרחבה בלינק מצורף
בהצלחה
בתאריך: 3 באפריל 2011, 09:33
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
3
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

לשחרר שרירים לאחר שהם נתפסו זה קשה, אבל למנוע את זה לפעם הבאה אתה יכול. אני בתור אחד שמתאמן כבר כמה שנים יודע טוב מאוד את החשיבות של להימתח לפני אימון ואחרי. קודם כל לצאת לריצה עם שרירים מעט תפוסים זה טוב, ולפי דעתי מחשל את הרגליים בצורה טובה. בנוסף לכך עליך להמתח טוב כ-10 שניות למתיחה ( לא פחות! לא לוותר לעצמך!) על כל אזור ברגל לפני הריצה ואחריה. יש לציין כי ההרגשה של השריר התפוס היא פעולה חיונית לגוף. מקווה שעזרתי!
המשיב: אנונימי
בתאריך: 15 ביולי 2012, 18:48
2
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

שרירים נתפסים מכמה סיבות, אחת מהן זה זרימת דם לא נכונה בגוף,
יכול להיות ויש לך בעיות בהזרמת הדם, אני ממליץ לך להבדק עצל רופא
וללכת לקבל טיפול עצל מעסה שיסדר לך הכל ויעביר לך את הכאב.
Go Clinic - גו קליניק - מרפאה וקליניקה לעיסויים בריאותיים
http://www.go-clinic.com
המשיב: DrAviv
בתאריך: 14 בספטמבר 2013, 10:55
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה