סטיפס ל ?  


תפריט להורדה במשקל - בא לי להיות ממש רזה, הבעיה שכל הזמן אני רעבה, אני לא יכולה ללכת לדיאטנית כי אמי לא רוצה שארזה, אני מתאמנת 4 פעמים בשבוע בחדר כושר שעה בסקי, 20 דקות ריצה בהליכון, מכשירים ו-80 כפיפות בטן. אפשר תפריט מסודר שאוכל לשבוע ממנו? בת 14.

שואל השאלה: אנונימי‏  (7 באפריל 2011, 15:41)
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
בלי קשר לתפריט נשמע לי שאת מתאמנת קשה מדי ועלולה להזיק לעצמך בטווח ארוך-שחיקת סחוסים, כאבי פרקים ועוד בעיות.
המשיב: reuven (נאמן סטיפס) ‏ (2537)
בתאריך: 7 באפריל 2011, 15:47
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

גם אני רוצה להרזות בידיוק כמוך ! וגם לי הייתה את הבעיה שכול הזמן הייתי רעבה. אז זהו שאת לא רעבה זה משעמום.. מה שאני מייעצת לך לשעות זה או שפשוט תעשי דברים שלא יהיה לך משעמם או שתעשי מה שאני עושה מתי שאני 'רעבה' אני לוקחת קרח :) זה מאוד עוזר לי את יכולה גם לשתות מים או לקחת מסטיק/ סוכרייה וכך לא תרגישי את הרעב התפריט שהייתי מייעצת לך הוא בבוקר אם יש לך זמן תאכלי קונפלקס כשאת חוזרת מביה"ס תגידי לאמא שלך שתכין לך צהריים ובערב תאכלי טוסט / מעדן.
המשיב: אנונימי
בתאריך: 7 באפריל 2011, 16:31
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
5
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

כשרעבים זה אומר שהגוף צריך לאכול - אל תרעיבי את עצמך, זה לא בריא - מאט את חילוף החומרים ועלול לגרום לתופעה ההפוכה. במקום זה - תאכלי משהו בריא: ארוחה חמה לא מטוגנת, הרבה ירקות טריים או מבושלים (משביע מאוד) + עוף או בשר מבושלים, ארוחת ערב או בוקר - שכוללת ביצה (עם מעט שמן) + לחם + גבינות לא שמנות + סלט גדול. ואת יכולה גם לצ'פר את עצמך עם חטיף בריאות. בכל זאת הייתי ממליצה לך להיפגש עם דיאטנית מוסמכת (אפשר בקופת חולים) שתיתן לך תפריט נכון ומאוזן. אולי אמא שלך תסכים אם תרשי לה להצטרף אלייך.
המשיב: רקפת
בתאריך: 1 בינואר 2012, 23:30
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה