סטיפס ל ?  


הרזייה תוך חודש - איך לרזות בחודש? אני ממש רוצה לרזות. אני לא כל כך מלאה. פשוט צמחה לי בטן בזמן האחרון אני בכיתה ז' והגובה שלי מתאים למשקל וזה בסדר רק לרזות קצת! תודה :)

שואל השאלה: אנונימית‏  (2 במאי 2011, 17:30)
תשובות הגולשים:
מיון לפי זמן  |  דירוג
תעשי פעילות גופנית(הליכה, ריצה, שחייה, ריקוד) ותקפידי להימנע ממתקים, משקאות מתוקים ומוגזים.
בהצלחה, טלייה
המשיב: טלייה (עונה בכיר) ‏ (547)
בתאריך: 2 במאי 2011, 17:47
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

תשובת מערכת סטיפס

אנו לא ממליצים על דיאטות כסאח, בטח לא בגילך. ראי בתגית "דיאטת בזק".
בתאריך: 2 במאי 2011, 17:57
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
2
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

וואי אני כל כך מזדהה איתך גמאני בכיתה ז' ואני לא שמנה אני בדיוק אבל אני מרגישה שמנמה..
אני גם חייבת לעוד חודש בדיוק כי יש לנו מסיבת בריכה וזה מפחיד רצח לבוא עם השומנים האלה אני גם לא יודעת מה לעשות תפני אליי באישי ונתייעץ
המשיב: תנו לגדול בשקט ‏ (174)
בתאריך: 2 במאי 2011, 18:01
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אינך צריכה לרדת ולהתחיל איזשהי דיאטה, את עוד צעירה וזה אכן לא מומלץ בגיל כזה
הגוף שלך גדל ומישתנה וכמו שציינת את גם אינך צריכה דיאטה, אלא רק להוריד בטן
ככה שמה שכן כדאי לעשות היא פעילות גופנית - מומלץ להתמקד בפעילות גופנית העובדת על עיצוב וחיזוק שרירי הבטן - כמו כפיפות בטן וכו'
פעילות גופנית טובה תמיד ולא רק בשביל דיאטה, זה בריא ומומלץ לגוף ולנפש
תעשי כל יום כפיפות בטן אך תתחילי בהדרגה - בהתחלה תתחילי ממספר קטן של כפיפות וכל יום תעלי בעוד 10 כפיפות יותר. לדוגמא היום תעשי 20, מחר 30, לאחר מכן 40 וכך הלאה
מומלץ לעשות זאת בהדרגה ולא להתחיל ככה פתאום ביום אחד ממספר גבוה של כפיפות מפני שהגוף אינו רגיל, ואם תתחילי בהדרגה תמנעי משרירי גופך להתפס. בהצלחה :-)
המשיב: לוולי (נאמן סטיפס) ‏ (2332)
בתאריך: 2 במאי 2011, 18:02
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
2
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני אתן לך דיאטה
המשיב: אנונימית3 ‏ (112)
בתאריך: 2 במאי 2011, 18:29
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
-1
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

קודם כל, בתור נערה את לא צריכה לעשות דיאטה רצינית וכבדה מדי.
1. קודם כל תעשי כל יום קצת כושר. לירכיים ולבטן בעיקר. (לא צריך באופן מוגזם מדי.)
2. אל תאכלי שוקולודים, ממתקים ועוד.
3. אל תשתי משקאות קלים.
4. אם את רעבה בין הארוחות תאכלי פירות או ירקות.
5. תעשי לך טבלה של כל יום: תשקלי את עצמך בתחילת היום ורשמי מה אכלת(אם נשברת בדיאטה, שתית משהו, או הצלחת לא לאכול שום דבר משמין.)
ותראי את התוצאות.

בהצלחה. (:
המשיב: אנונימית3 ‏ (112)
בתאריך: 2 במאי 2011, 18:31
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

אני אישית הורדתי 6 קילו בחודש.
תעשי כל יומיים הליכה מהירה של 45 דקות
תאכלי עד 1500 קלוריות
התפריט:
בוקר:2 לחמים מקמח מלא ויוגורט
צהריים: בשר, עדיף בשר שהוא עוף כגון"עוף שוק חזה עוף וכו' וקצת תוספת וסלט
ביניים:משהו טעים יש היום קסטות עם 56 קלוריות או ארטיק שוקולד של קלריסימו עם 33 קלוריות ביניים מותר עד 100 קלוריות
ערב:חביטה עם לחם מקמח מלא
חשוב שתדעיי ! אני אישית לא הקפדתי כ"כ בהתחלה אבל הגוף התרגל בשבועות הראשונים מורידים הכי הרבה ובדקו אותי והורדתי מיתוך ה6 קילו רק 200 גרם מיתוך 6000 מים.
וכל השאר שומנים וחלקם הפכו לשרירים.
המשיב: אנונימי
בתאריך: 5 במאי 2011, 18:07
לתשובה זו הוענק פרח משואל השאלה
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה

תעזרו לי!
זו לא תשובה פשוט לא הצלחתי ליצור שאלה.
אני בכיתה ו מטר שישים ושלוש ושוקלת 49.5.
המון זמן אני מנסה לעשות דיאטה ולא מצליחה.
נשבוע כבר ירדתי מהרעיון אבל פתאום נתקלתי בפייסבוק בהצעת חברות של קרובת משפחה שלי דוגמנית שאני שונאת, שראיתי את התמונות שלה הבנתי לה שווה להיות רזה.
אני אמורה להיפגש איתה עוד חודש ואני רוצה להוריד לפחות חמישה קילוגרמים.
תעזרו לי!
המשיב: שמנה
בתאריך: 15 בפברואר 2012, 18:11
0
הצבעתך התקבלה!
ההצבעה כבר נקלטה