3 תשובות
בכתה ג הוא כבר מכיר תרגילי כפל וחילוק. קחו 60 שניות שמסודרות על השעון וחלקו אותן. כל עוד הוא מבין ששעה זה שישים שניות אז מחלקים חצי שעה 30 דקות וכו.
ממליצה שיענוד שעון יד כל הזמן ועם הזמן הוא יפנים את העניין.
ממליצה שיענוד שעון יד כל הזמן ועם הזמן הוא יפנים את העניין.
לפי מה שידועה לי קודם מלמדים אותו מחוג קטן שאולך לשעות אחרי כמה ימים מלמדים מחוג גדול קודם בוקר שעה צהרים ששעה ערב שעה רק אחרי זה דקות שיבין קודם את המשמעות
היי,
יש לך כאן דפי עבודה ללימודי שעון
יש לך כאן דפי עבודה ללימודי שעון
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: