התחברות
הרשמה
כל השאלות החדשות
אני חייבת עצה
Shalom11111
לפני:
42 שניות
0
חרדים מביאים ילדים ישר אחרי שהם מתחתנים?
אנונימי
לפני:
2 דקות
6
יש דרך להשיג חיוך יותר יפה?
אנונימי
לפני:
2 דקות
2
האומן 17 בתל אביב ומועדון הדופלקס בטוחים ? זה בדרום תל אביב לא ? לא מסוכן ? ואיך העם עצמם ? ואיפה קונים כרטיס ומאיזה גיל
אנונימי
לפני:
2 דקות
0
יש אתר ששולחים כאן תמונות לא הכחול הזה השני איך קוראים לו?
אנונימית
לפני:
2 דקות
6
היוש אתם יכולים לעזור לי רגע?
אנונימית
לפני:
2 דקות
2
איך קוראים לאתר הזה שמלא בסטיפס שואלים שאלות ומצרפים תמונה של צילמו באתר הזה ?
אנונימי
לפני:
3 דקות
3
כל פעם שאני מחייכת זה עושה לי קמטים מתחת לעיניים ואני נראת כאילו לא ישנתי למשך 70 שנה
אנונימית
לפני:
3 דקות
1
מי לוקח נורווגיה או צרפת? במנודיאל
אנונימי
לפני:
4 דקות
6
המורה מכירה אותי בתור בן אדם שקט וכל הפסקה לבד ועכשיו בחופש הגדול יש קורס קיץ ואני לא מגיעה והיא שאלה למה
אנונימית
לפני:
4 דקות
3
נכנסתי לעבודה והלכתי רק להתלמדות לשעתיים כולה ואני החלטתי שאני לא רוצה לעבוד שם ולא נעים לי להגיד עכשיו שאני למנהל
אנונימי
לפני:
5 דקות
2
ב12-14 עמוס בכבישים בדרך כלל?
BATMAN
לפני:
5 דקות
0
אפשר לעשות שעות התנדבות בקיץ?
gabri_suss
לפני:
5 דקות
3
יש פה אנשים שמציירים דיגטלית בטאבלט ויכולים לעזור?
Askellad
לפני:
5 דקות
0
מה מועדון לילה הכי ענק גדול מוכר בגוש דן מרכז תל אביב ? והכי מפורסם ?
אנונימי
לפני:
6 דקות
1
אתם חושבים שאני צריכה להתפטר?
אנונימית
לפני:
6 דקות
2
איך אני יודעת אם הוא בקטע שלי?
אנונימית
לפני:
6 דקות
2
זה פדיחה?
אנונימית
לפני:
7 דקות
7
איזה מנתחי אף עובדים עם מאוחדת
אנונימיייייייייעעי
לפני:
7 דקות
0
הציונים של הבגרויות יופיעו במשוב ישר או שקודם בפורטל ואז אחרי כמה זמן במשוב?
פאי שזיפים
לפני:
7 דקות
2
בקשר רק אני שולחת הודעות. מה לעשות עם זה? הוא בכלל לא שולח
Agam 12
לפני:
8 דקות
1
כיתה י"א באמת קשה כמו שאומרים?
אנונימית
לפני:
9 דקות
6
עוד אנשים מאזור חיפה ששומעים בומים?
אנונימית
לפני:
9 דקות
5
האם העתיד של מדעי המחשב נהרס בגלל הבינה מלאכותית?
אנונימי
לפני:
9 דקות
2
מאיזה גיל מניקוריסטיות בדרכ מקבלות
אנונימית
לפני:
9 דקות
2
אנחנו בקשר אבל רק אני שולחת הודעות רק אני. מה לעשות עם זה כבר?
אנונימית
לפני:
10 דקות
2
מישהו יודע מה התוכניה של פסטיבל יותר של מיטב?
אנונימי
לפני:
10 דקות
1
מה יותר טעים דלי קרים או גולדה ?
אנונימית
לפני:
11 דקות
2
אם אני באה לשבעה של אבא של חברה שלי
Sheila17
לפני:
11 דקות
5
מה אתם חושבים על איך שהקראש התנהגה?
אנונימי
לפני:
11 דקות
3
1
2
3
4
5
6
7
8
9
עמוד
1
מתוך
19
עמודים