24 תשובות
אם אני לא טועה, מרפאות כן פתוחות היום.
כדאי לך ללכת לרופא משפחה.
צריך לחכות שהפצע ייסתם אני ממליץ לך לשים תחבושת ולנוח
לכי לרופא מהר יכול להיות לך זיהום או ששברת את הרגל.
תרגישי טוב ♥
לשים על זה תחבושת (מתחת לתחבושת שימי משהו שיסתום את הזרם) ולרוץ לבית חולים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללכת בקושי שטפתי ת'ברך!, ואני גרה בעיר קטנה שהמרפאה סגורה:\
כן אני מבינה בזה אבל.. אני צריכה לראות את הפצע בשביל לדעת אם זה פצע עמוק או לא..
אבל אני חושבת שכדאי לך ללכת לרופא לבדוק, אולי יש לך פצע עמוק שצריך לתפור (ואל תדאגי אם צריך לתפור את לא תרגישי כלום, שמים לך הרדמה)
שואל השאלה:
הפצע עצמו באורך 1 ס''מ והוא די עמוק (לפי מה שאני רואה.. ) גם כול האזור ליד כואב..
לכי תנקי טוב טוב את הפצע עם אלכוהול רפואי, שימי קצת משחה מחטא (אמ.. אני לא ממש זוכרת איך קוראים למשחות, תשאלי את אמא שלך כבר ^^)
ושימי תחבושת שיעצור לך את הדם לא פלסטר, וככה תחטיא את זה שוב יותר מאוחר.
אני מעדיפה שתלכי לרופא כי.. תקשיבי אם זה היה מלפני שעתיים ועדיין יורד לך מלא דם את צריכה לתפור את זה..
לכי למרלם דחווף
אנונימי
אני חושבת שאת צריכה ללכת לרופא, הוא ידע הכי טוב מה לעשות
רופא, מיד.
יכול להיות שזה דימום משמעותי, אני מקווה מאוד בשבילך שלא.
אם את באזור חיפה והקריות אז אם אני לא טועה מר"ם פתוח היום ותחבשי עם תחבושת... ויוד אולי לא יודעת.. כי זה פצע פתוח שלא יכנס זיהום הפצע צריך להיסתם אה וגם אל תלכי עדיף שתשכבי שהדם יהיה במקום.. ולא תהיה זרימה חזקה תרגישי טוב! ♥
שימי על זה תחבושת ולכי עם אמא שלך לרופא!
תגידי לאמא שלך שתלכו ביחד לרופא, שהיא תעזור לך ללכת, שימי תחבושת חדשה. את תהיי בסדר! ♥
לכי לבית חולים הכי קרוב לבית שלך:0 שלא יהיה לך זיהום פתאום
שואל השאלה:
הבית חולים הכי קרוב הוא בפתח תקווה!
ואין קווי אוטובוס..!
קרה לי בדיוק אותו דבר לפני בערך חודש לכי לרופא ועם את לא יכולה קחי תחבושת ופולידין ותשימי על זה עד שתוכלי ללכת לרופא
אנונימית
את אומרת הרבה קיצר
נו באמת חכמים שכמותכם... רופא סגור ביום שבת!

בשבת פתוחים רק בתי חולים ומוקד, והולכים רק עם זה ממש רציני ולא סתם פצע בברך
דיי להלחיץ אותו/ה (תפרים, זיהום..) עוד לפני שהי/וא הלכה לרופא!
פחות או יותר עשרים לעשר עכשיו אז אי אפשר ללכת לרופא.
תסימי/ם תחבושת שמיתחת לה יש קרח (כדי "שקפיא"את זרימת הדם) ותשכב/י במיטה.
אני יודעת שזה קשה מי כמוני יודע אני עברתי שנה שעברה ניתוח בין הצוואר לראש אבל תנסה/י להירדם ואם זה לא יהיה בסדר מחר בבוקר תלכי/ך לרופא והוא יודע מכל האנשים שיענו לך ביחד.
תרגיש/י טוב!
לכי לבית חולים לא יקרה שום דבר רע אל תדאגיי הכל בסדר!
רק תלכי לטפל בזה והכל יהיה טוב!
בית חולים, ומיון על בטוח פתוח זה נישמע כאילו את צריכה תפרים או הדבקה
איך את מרגישה?
נו מה אתם רציניים?! קודם כל תפסיקו לענות.. היא כבר בטוח עשתה עם זה משהו... ודבר שני בבית חולים לא מטפלים בפצע.. בית חולים זה רק לדברים רציניים, אתם לא רואים חדשות שאומרים שאין מקומות לאף אחד בבית חולים? אז שתלך עם הפצע שלה, או שיעיפו אותה או שמישהו אחר שחולה במשהו הרבה יותר נורא מפצע, ימות.