7 תשובות
לא בכלל לא... ברצינות. דברים כאלה ממש חמודים:)
אכפת לך אם זה ילדותי או לא העיקר שאת אוהבת את זה וגם לי היה בכיתה ט תיק של ניקי ודווקא אהבו אותו תצפצפי על כולם ותעשי מה שטוב לך
ניקי זה ילדותי אבל כולה כיתה ח' את יכולה להרשות לעצמך
לדעתי קלמר של ניקי זה לא ילדותי, אבל תיק זה כבר כן..
ממש לא (=
אנונימית
ממש לא! יש כאלה שקונות את זה לכיתה י"ב... וגם אז זה ממש לא ילדותי! (:
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עזרתם ליי:)
תודה רבה ממש עזרתם ליי:)
אנונימי
באותו הנושא: