17 תשובות
איפה השיר?
היא טח כותבת אותו חיחיחי
.
אנונימי
שואל השאלה:
אולי היום נגמר, אבל לא הזמן שלי
החיים קצרים מידיי
נזהרת לא לבזבז אותם
הרגעים הטובים עוברים מהר מידיי
נזהרת מרעים שאל נגמרים
כשהשעון רץ
נשארת בתוך המחשבות של עצמי
הכל יכול לקרות
למה לצפות
מחכה לחופש הבא
בלחץ הזה, של החיים
לא מתכננת כלום
החיים פשוט ימשכו הלאה
מנסה לנצל את התקופה הזאת
להתמודד ברגעים קשים יותר
עוד מעט נגמרת השנה הזאת
לומדת ממנה כל מה שאפשר
על כל טעות שהצטערתי
יודעת שלא יקרה שוב, בעתיד
כי גם מה שנראה רחוק מאיתנו
הוא בעצם פה קרוב
מחקה לחופש הבא
בלחץ הזה, של החיים
לא מתכננת כלום
החיים פשוט ימשיכו הלאה
אפשר רק לנצל כל רגע טוב
להתעלם מהשאר
אתה יכול לחקות למחר
אתה כיול לנצל את היום
כי הרגע שא יחזור
הוא הזיכרון שיעזור לך מחר
מחכה לחופש הבא
בלחץ הזה של החיים
לא מתכננת כלום
החיים פשוט ימשיכו הלאה
אפשר רק לנצל כל רגע טוב
להתעלם מהשאר
אולי היום נגמר, אבל לא הזמן שלי
סורי שלקח לי זמן ויש לזה גם לחן
אולי היום נגמר, אבל לא הזמן שלי
החיים קצרים מידיי
נזהרת לא לבזבז אותם
הרגעים הטובים עוברים מהר מידיי
נזהרת מרעים שאל נגמרים
כשהשעון רץ
נשארת בתוך המחשבות של עצמי
הכל יכול לקרות
למה לצפות
מחכה לחופש הבא
בלחץ הזה, של החיים
לא מתכננת כלום
החיים פשוט ימשכו הלאה
מנסה לנצל את התקופה הזאת
להתמודד ברגעים קשים יותר
עוד מעט נגמרת השנה הזאת
לומדת ממנה כל מה שאפשר
על כל טעות שהצטערתי
יודעת שלא יקרה שוב, בעתיד
כי גם מה שנראה רחוק מאיתנו
הוא בעצם פה קרוב
מחקה לחופש הבא
בלחץ הזה, של החיים
לא מתכננת כלום
החיים פשוט ימשיכו הלאה
אפשר רק לנצל כל רגע טוב
להתעלם מהשאר
אתה יכול לחקות למחר
אתה כיול לנצל את היום
כי הרגע שא יחזור
הוא הזיכרון שיעזור לך מחר
מחכה לחופש הבא
בלחץ הזה של החיים
לא מתכננת כלום
החיים פשוט ימשיכו הלאה
אפשר רק לנצל כל רגע טוב
להתעלם מהשאר
אולי היום נגמר, אבל לא הזמן שלי
סורי שלקח לי זמן ויש לזה גם לחן
אנונימי
שואל השאלה:
מחכה* סורי על השגיאות כתיב זה מעייפות
מחכה* סורי על השגיאות כתיב זה מעייפות
אנונימי
שואל השאלה:
וכתבתי את זה חודש לפני סוף השנה אם זה משנה
וכתבתי את זה חודש לפני סוף השנה אם זה משנה
אנונימי
אני כותב מלא שירים ומלחינה..
השיר שלך ממש ממש יפה
והכי חשוב שזה הרגשות שלך..
אבל יש כמ משפטים שהייתי מורידה כי זה בכל זאת שיר.. ולא סיכום
לא צריך לפרט בו יותר מדיי, מספיק המסר
השיר שלך ממש ממש יפה
והכי חשוב שזה הרגשות שלך..
אבל יש כמ משפטים שהייתי מורידה כי זה בכל זאת שיר.. ולא סיכום
לא צריך לפרט בו יותר מדיי, מספיק המסר
*כותבת
*כמה
שואל השאלה:
זה היה השיר הראשון שלי כתבתי עוד מלא מאז פשוט שאר השירים אין לי אומץ גם לכתוב באנונימי כי יש בהם יותר רגשות מבשיר הזה
זה היה השיר הראשון שלי כתבתי עוד מלא מאז פשוט שאר השירים אין לי אומץ גם לכתוב באנונימי כי יש בהם יותר רגשות מבשיר הזה
אנונימי
אין ספק שיש לך כישרון כתיבה..
אם את רוצה אני תמיד פה וישמח לשמוע שירים אחרים שכתבת:)
אם את רוצה אני תמיד פה וישמח לשמוע שירים אחרים שכתבת:)
שיר בסדר... טיפוסי לנערה מתבגרת
שואל השאלה:
למון גריי כשאמרת טיפוסי לנערה מתבגרת.. כתבתי את זה אחרי שהייתי בדיכאון כמעט כל השנה (לחתוך ורידים) עדיין?
למון גריי כשאמרת טיפוסי לנערה מתבגרת.. כתבתי את זה אחרי שהייתי בדיכאון כמעט כל השנה (לחתוך ורידים) עדיין?
אנונימי
כן... הסיפור מאחורי השיר לא הופך אותו ליותר טוב / יותר רע. אבל אם את רוצה את מוזמנת לחפש טיפים באינטרנט על כתיבה או אפילו ללכת לסדנת כתיבה, אם את רוצה להתפתח בתחום.
שואל השאלה:
אני יודעת.. ניסיתי כמה שיותר גם לא להכניס רגשות (הסיבה שכתבתי דווקא את השיר הזה)
אני יודעת.. ניסיתי כמה שיותר גם לא להכניס רגשות (הסיבה שכתבתי דווקא את השיר הזה)
אנונימי
ואני באמת מצטערת שנכנסת לדיכאון
שואל השאלה:
זה בסדר.. זה היה
זה בסדר.. זה היה
אנונימי