התחברות הרשמה

שלום, יש לי בסאן אנדרס, כשאני נכנס למשחק אני לא רואה את הכסף, חיים ואת הזמן וגם אחרי כמה דקות המשחק נתקע לי

19 באוגוסט 2012, 15:04
משחקיםתקלותבעיותהורדותכספיםדולרים    
תשובה אחת
אני לא מכירה את המשחק הזה.. מצטערת...
אנונימית
באותו הנושא:
שאלה בנוגע לגי טי איי סאן אנדרס..
ואי מישהו יודע איך אפשר למצוא חברה בסאן אנדרס?
איך קופצים בסאן אנדרס?
אני יכול להיות שוטר בGTA V כמו בסאן אנדרס או שביטלו את זה? וגם אמבולנס ומכבי אש?
איך לבטל קוד בסאן אנדרס? (למחשב)?
הסרט סאן אנדרס מבוסס על המשחק סאן אנדרס (GTA)?
יש משחק כזה שדומה לסאן אנדרס יש גנבים ויש שוטרים מישהו יודע מה שם המשחק.?
כשאני נכנס אני קשה, כשאני יוצא אני רך, ואם תנפח אותי אני עלול להתפוצץ, אך ללא אהרס. מה אני?
איך מבטלים קוד בסאן אנדרס? (במחשב) רק מי שיודע שיגיב!
למה כשאני מגיע צו התייצבות לקב"ן בלשכה ב-9:30 אז אני נכנס רק ב-11:05?
זה הגיוני כשאני לובשת תחתונים (רגילים, לא חוטיני) הם כל הזמן נכנסים לי לתחת?