8 תשובות
עדיף לחמם במחבת
כן אבל זה קצת פחות טעים...
כמו שאמרה זאת מעליי- במחבת
שואל השאלה:
מה זאת אומרת במחבת? כאילו בבוקר לעשות לו עוד חימום קצרצר במחבת?
מה זאת אומרת במחבת? כאילו בבוקר לעשות לו עוד חימום קצרצר במחבת?
שואלת השאלה
לא, אבל עדיף במחבת d:
כן. אני אישית אוהבת את הפנקייק קר כי אז יש לו טעם ונילי, אבל את יכולה לחמם בערך 30 שניות: )
בדיוק
שואל השאלה:
צריך גם להוסיף שמן במחבת או פשוט להניח אותו כמה שניות עד שהוא מתחמם? (בבוקר)
צריך גם להוסיף שמן במחבת או פשוט להניח אותו כמה שניות עד שהוא מתחמם? (בבוקר)
שואלת השאלה
באותו הנושא: