סטיפס ל ?  


טיפים בתגית: בית ספר
ערך זה עבר לסביבת אאוריקה!
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"איך תיראה כיתת העתיד?"
איך חוסכים בהוצאות המחברות לשנת הלימודים וגם שומרים על סדר?


לחסכון וסדר בתיק אתם צריכים: קלסר. דפדפות. שמרדפים וחוצצים.
קחו את הקלסר והכניסו שמרדף וחוצץ לכל מקצוע ורשמו את שם המקצוע ל שימו את הדפדפת בקלסר וכף בכל סוף שיעור תולשים ומכינים לשמרדף המתאים. זה חסכוני ושומר על סדר ואפשר לשים גם דפדפת חשבון ואנגלית ובכל פעם שזה נהיה מלא, מפנים את מה שלא צריך.
מוסר הסטיפ: גולש סטיפס בתאריך: 25/08/2014

דירוג:
(23 מדרגים)

היכן מערכת המשוב המקוון למורים ולתלמידים?


מצורפת מערכת המשו"ב למורים ולתלמידים. לכל אחת יש לינק משלה.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 08/06/2014

דירוג:
(1 מדרגים)

על מה להקפיד בהכנת ספר מחזור לסיום בית ספר יסודי?



אלו הדברים שיש להכין ולתכנן עבור ספר מחזור לסיום בית ספר יסודי:

- קביעת מסגרת תקציב - יש לקבל הצעות מחיר עבור עיצוב הספר, צילום תמונות הבוגרים והדפסה.

- בחירת מעצב לספר - יש לראות מספר עבודות ולקבל המלצות על מעצב/ת ובמקביל לקבל ממנו פרטים על אופן העבודה ולוחות זמנים.

- בחירת צלם - לתמונות בספר תפקיד חשוב, בסוף, כך יזכרו את הילדים. כדאי לפנות לצלם היודע לצלם טוב ובעל מצלמה איכותית ולא להתפשר על הורה שיתנדב לצלם תמונות בינוניות.

- יום צילומים לילדים - יש להודיע מראש על יום ושעת צילום הכיתות, רצוי שכל הילדים יגיעו בחולצות בית ספר במצב טוב. יש לצלם כל ילד בנפרד, רצוי כל הילדים יצולמו על אותו רקע, אך יש להתייעץ עם מעצב הספר בנודע להעדפותיו ובנוסף יצולמו תמונות מחזור של כל כיתה. ניתן לצלם תמונה אחת רגילה והשנייה שהילדים משתטים בה.

- יום צילומים למורים - יש להחליט מראש איזה תמונות של מורים יכנסו לספר (כל מורי בית הספר, מורי השכבה בלבד וכדומה), להודיע למורים מראש על הצילומים ולערוך אום במרוכז.

- בדיקת איכות התמונות - נציג ועד ההורים יעבור עם הצלם על התמונות ובמקרים חריגים בלבד, אם תמונה יצאה באיכות גרועה או מביכה יצולם הילד שוב.

- החלטה לגבי התוכן הכתוב - נציגי ועדי ההורים יקבלו החלטה לגבי התוכן הכתוב. בדרך כלל נהוג שהילדים כותבים זה על זה חמשירים (מפרגנים בלבד), כל ילד כותב מה הוא הכי יזכור מבית הספר, מה הכי אהב, מה ירצה להיות כשיהיה גדול ועוד שורת ברכה אישית מהמחנכת. רצוי לחלק דפים שבראשם רשום שם הילד ועליהם ייכתב כל הטקסט השייך לאותו ילד, בכדי שניתן יהיה להעביר את החומר בצורה מסודרת למעצב.

- החלטה על קונספט עיצובי - האם מדפיסים בצד אחד של העמוד או בשני הצדדים, באיזה גודל רוצים את התמונה, האם העיצוב יהיה בנושא מסוים הקשור לעולם התוכן הלימודי או החברתי של הילדים וכדומה.

- איסוף ברכות - יש לבקש ממנהל/ת בית הספר, הסגן, מחנכי הכיתות בהווה ובעבר לכתוב מספר שורות של מילות פרידה לכיתות השונות ולשכבה כולה.

- הכנת דפי קשר - יש להכין דפי קשר שיכללו את שם התלמיד, כתובתו, טלפון בבית, טלפון נייד וכתובת מייל. יש להחליט האם פרטים הללו יהיו רשומים ליד תמונתו של כל ילד או בסוף הספר כרשימה אחת.

- שילוב תמונות מהעבר - ניתן לשלב בספר תמונות מאירועי הכיתה או תמונות מחזור משנים קודמות, יש לבחור את הטובות שבהן ולהקפיד שמופיעים בהן כמה שיותר ילדים.

- העברת החומרים למעצב - יש להעביר את כל חומרי הספר בצורה מאורגנת ומסודרת למעצב הספר, תמונות לפי כיתות בצירוף שם התלמיד או המורה ליד כל תמונה, ברכות, טקסים וכדומה.

- קבלת דוגמאות - יש לקבל מהמעצב 2-3 (יש להחליט מראש כמה) דוגמאות לאפשרויות עיצוב ולבחור את המועדפת עליכם.

- הגהה - יש לעשות הגהה מדוקדקת לפני הדפסה על שמות התלמידים ושאר הטקסטים בכדי לוודא שלא נפלה שום טעות.

- חשוב שלכל כיתה יהיה נציג אחראי וההחלטות תתקבלנה במשותף ולשביעות רצון כולם.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 07/04/2014

דירוג:
(1 מדרגים)

האם כדאי לקנות לתלמידים ילקוטים עם גלגלים?

לא כדאי לקנות לילדים ילקוט עם גלגלים משתי סיבות עיקריות:

1. סחיבת ילקוט עם גלגלים מפעילה בצורה לא סימטרית את שרירי הכתפיים וגורמת לא פעם לכאבים בכתף וביד הסוחבת (לרוב אותה יד).

2. בבתי ספר בהם יש מדרגות לא נוח לסחוב את הילקוט עם הגלגלים.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 01/12/2013

דירוג:
(3 מדרגים)

איך מעמיקים את ההיכרות בין ילדים בכיתה חדשה?

אחת הדרכים להעמקת ההיכרות בין ילדים בכיתה חדשה היא באמצעות מתן מספר דקות לכל ילד בהן יוכל לספר על עצמו בדרכים שונות. ניתן לעשות זאת בצורת מצגת, חידון, סיפור או שיר קצר, בהתאם לגיל הילדים ויכולתם. כדאי להכין מראש דף עם הנחיות כלליות לגבי נושאים עליהם יוכל הילד לספר כמו: משפחתו, תחביביו, הצבע האהוב עליו, האוכל האהוב עליו, מקומות שהיה בהם, מה ירצה להיות שיהיה גדול ועוד.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 23/11/2013

דירוג:
(2 מדרגים)

איך ניתן לחסוך במחיר המתנות עבור ימי הולדת של ילדי הכיתה?

הורים רבים מוצאים את עצמם מוציאים מאות שקלים בשנה על מתנות לילדים מכיתות ילדיהם המזמינים אותם לחגיגות יום הולדת. מיותר לציין שכמות המתנות שילד יום ההולדת מקבל אינה סבירה ובחלקן הגדול גם לא ישתמש. יש לכך מספר פתרונות:

- לאסוף בתחילת השנה סכום סמלי מכל הורה ולקנות מתנה גדולה בשם כל הכיתה. לשם המחשה אם בכיתה יש 35 ילדים וכל ילד נותן 25 ש"ח, ניתן לקנות מתנה מכובדת ב-750 ש"ח (אופניים לדוגמה...) לכל ילד.

- להתאגד כמה הורים יחד (ארבע - חמש משפחות) ולקנות מתנה משותפת, גם אז ישנו סכום מכובד לקניית מתנה איכותית, ההורים חסכו כמה עשרות שקלים, הילד החוגג המשופע מתנות ישמח בכל מקרה והוריו ייהנו מקצת מקום פנוי בבית.

- לחזור ולחנך לצניעות ולהעביר זאת כמסר חינוכי גם לילדים. לקנות מתנה סמלית וצנועה ולהשקיע בברכה, בציור וכמובן לכבד את הילד בהגעה למסיבה שלו.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 17/11/2013

דירוג:
(1 מדרגים)

איך דואגים שנטל סידור הכיתה לאחר מסיבה לא ייפול על הורים קבועים?

תופעה מוכרת היא שלאחר מסיבות בהן מוזמנים גם ההורים לחגוג עם ילדיהם בבית הספר, נעלמים מרבית ההורים מיד בתום המסיבה ומשאירים את הבאלגן בכיתה לגורם נעלם שיגיע ויסדר... על מנת לחלוק בנטל בצורה שוויונית ובו בזמן להעביר מסר חינוכי של אחריות לילדים כדאי לערוך רשימת "תורני פירוק" (כן, כמו פעם בקיבוץ). לפני כל מסיבה תתפרסם רשימה של ארבע - חמש משפחות האחראיות על סידור הכיתה והחזרתה למצב בו ניתן ללמוד בה. שיתוף הפעולה בין מספר לא מועט של מבוגרים, יחד עם עזרת של הילדים והידיעה שבפעם הבאה אחרים יעשו זאת בשבילנו הוא פתרון מוצלח ומומלץ.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 13/11/2013

דירוג:
(1 מדרגים)

איך לעזור לילדים לשאת ילקוט בצורה נכונה?


כך יש לעזור לילדים לשאת את הילקוט בצורה נכונה:

- להקפיד שאין בילקוט חפצים מיוצרים שאינם הכרחיים ללימודים

- לוודא שמשקל הילקוט אינו מעל 15% ממשקל הילד

- הנחת ספרים כבדים וגדולים בחלק הקרוב לגב

- לוודא שאין שום חפץ שבולט מהילקוט לכיוון גב הילד

- יש להשתמש בשתי רצועות הילקוט
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 02/10/2013

דירוג:
(7 מדרגים)

איך לוודא שאף ילד לא יצא מקופח בחלוקת אגרות הברכה לראש השנה?

בבתי ספר וגנים רבים נהוג לבקש מהילדים לשלוח זה לזה אגרות ברכה לכבוד ראש השנה, יוזמה חינוכית ויפה, אלא שפעמים רבות ישנם ילדים שמקבלים ברכות רבות ואילו האחרים יוצאים בידיים ריקות. כיצד ניתן למנוע מצב זה?

ניתן למנוע את המצב בו אין שוויון בין כמות הברכות שמקבלים הילדים זה מזה, ע"י חלוקה יזומה של המורה או הגננת בין כולם. יש לערוך הגרלה עם שמות הילדים, כך שכל אחד יכין ברכה לאותם ילדים ששמם היה רשום על הפתק שקיבל ואם ירצה להוסיף גם לאחרים הוא יוכל. בצורה זו לא יקרה שילד יקופח וייעלב כי לא קיבל ברכות.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 26/08/2013

דירוג:
(4 מדרגים)

איך מסדרים את הילקוט בצורה הנכונה?


זהו הסידור הנכון לחפצים בילקוטי התלמידים:

- חפצים כבדים יש לארוז בתחתית התיק בכדי להעביר את רוב המשקל לירכיים

- חפצים שטוחים וגדולים כמו ספרי לימוד וחוברות עבודה יש לשים בתא הגדול הקרוב ביותר לגב

- חפצים קטנים כמו קלמר וקופסת אוכל יש לשים בתא שבקדמת הילקוט
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 12/08/2013

דירוג:
(7 מדרגים)

איזה משקל ילקוט צריך להיות לילד השוקל 70 ק"ג?

בכדי לשמור על בריאות הגב ולמנוע כאבי גב, ילד במשקל 70 ק"ג צריך לשאת ילקוט שמשקלו לא יעלה על 10 ק"ג.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 10/08/2013

דירוג:
(7 מדרגים)

איזה משקל ילקוט צריך להיות לילד במשקל 55 ק"ג?

בכדי לשמור על בריאות הגב ולמנוע כאבי גב, ילד במשקל 55 ק"ג צריך לשאת ילקוט שמשקלו לא יעלה על 9 ק"ג.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 09/08/2013

דירוג:
(4 מדרגים)

איזה משקל ילקוט צריך להיות לילד השוקל 45 ק"ג?

בכדי לשמור על בריאות הגב ולמנוע כאבי גב, ילד במשקל 45 ק"ג צריך לשאת ילקוט שמשקלו לא יעלה על 7 ק"ג.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 04/08/2013

דירוג:
(8 מדרגים)

איזה משקל ילקוט צריך להיות לילד השוקל 35 ק"ג?

בכדי לשמור על בריאות הגב ולהימנע מכאבי גב, ילד במשקל 35 '"ג צריך לשאת ילקוט שמשקלו לא יעלה על 5 ק"ג.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 02/08/2013

דירוג:
(4 מדרגים)

אילו יתרונות יש בהתנדבות לוועד הורים?


אלו היתרונות שיש בהתנדבות לוועד הורים:

- מתן דוגמה אישית לילדכם של התנדבות ומעורבות

- מתן תחושה לילד שבית הספר שלו חשוב עבורכם

- העלאת הביטחון העצמי של הילד ותחושה שהוא אהוב וחשוב

- היכולת להשפיע על מהלכים משמעותיים וחינוכיים בבית הספר

- תחושת סיפוק מהמעורבות והנתינה

- סביר להניח שאם אתם פעילים בוועד, אין מצב שמורה כלשהו לא יידע מי הילד שלכם
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 15/07/2013

דירוג:
(2 מדרגים)

איך חוסכים כסף בקניית ספרי לימוד?


פרוייקט בוקמרקט מאפשר השאלה של ספרי לימוד והעברתם מתלמיד לתלמיד וכך מאפשר חסכון מאד גדול של בין 60%-10%, בעלויות ספרי הלימוד, גם לעומת קנייה של ספרים משומשים ועל אחת כמה וכמה, למול קניית ספרי לימוד חדשים.

ההצטרפות אפשרית אך ורק אם בית הספר שלכם הצטרף לפרויקט ולכן יש טעם כבר בשלב הזה של השנה, במידה והוא לא בפרוייקט, ללחוץ על ועד ההורים ועל ההנהלה להתחיל ברישום וההכנות לשנת הלימודים הבאה.

החסכון גדל, ככל שהכיתה גבוהה יותר - בכיתה א' כ-10% ועד ליותר מ-60% בכיתות התיכון.

כמובן שמעבר לחסכון הכספי, יש גם משמעויות חינוכיות וסביבתיות להשתתפות בפרוייקט ארצי של השאלת ספרים ישנים, במקום רכישה של חדשים, בכל שנה מחדש.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 08/04/2013

דירוג:
(1 מדרגים)

מה זה ועד הורים מוסדי?

ועד הורים מוסדי הוא ועד של נציגי ועדי כל כיתות בית הספר, הנפגש אחת למספר שבועות ודן בנושאי מהות שונים בתחום החינוך, האירגון ועתיד בית הספר. וועד זה רשאי להקים תת ועדות בתוכו ונציגיו הופכים להיות חברים בארגון ההורי הארצי.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 03/03/2013

דירוג:

איפה ניתן לקרוא את תשובות מבחני הבגרות באינטרנט?
תשובות לבחינות הבגרות ברשת?

תשובות בחינות הבגרות אונליין ניתן לקבל באתר של משרד החינוך (פורטל ציוני הבגרות).
באתר מקבץ תשובות לשאלות בחינות הבגרות.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 20/01/2013

דירוג:
(1 מדרגים)

מהם הסימפטומים של דיסלקציה?


דיסלקציה היא אחת מלקויות הלמידה ואלו התסמינים שלה:

- קשיים בקריאה.

- קשיים בזיהוי ופענוח מילים.

- קריאה לא שוטפת.

- השמטה או הוספת מילים שאינן נמצאות בטקסט.

- חזרה על אותן מילים.

- החלפת מילים או קריאתן בשיכול אותיות.

- קשיים בהבנת הנקרא.

- קשיים בשמירת רצף האירועים בטקסט שנקרא.

- קשיים בהנה של סיבה ותוצאה בטקסט שנקרא.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 20/01/2013

דירוג:
(7 מדרגים)

מה זה בדיוק דיסגרפיה?


דיסגרפיה היא לקות למידה הנגרמת מבעיה קוגנטיבית או בעיה נירולוגית - מוטורית מולדת וניתן לאבחנה באבחון דידקטי או פסיכודידקטי כמו יתר לקויות הלמידה. ילדים הסובלים מבעיה זו עלולים להתקשות בלימודים או להיות מתויגים כמתקשים עקב המאמץ והזמן הרב שהם משקיעים בכתיבה והקושי שלהם להתבטא בכתיבה. דיסגרפיה מתבטאת בדברים הבאים:

- כתב יד קשה לקריאה.

- שגיאות כתיב מרובות.

- קושי להתארגן בכתיבה.

- חוסר דיוק בכתיבה.

- כתיבה איטית ומאומצת.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 12/01/2013

דירוג:
(2 מדרגים)

מה בודקים ומה המטרה של אבחון דידקטי לילדים?

מטרתו של אבחון דידקטי לילד הוא הערכת הישגיו הלימודיים בכדי להמליץ, אם יש צורך בכך, על מתן תכנית או התערבות שנועדו לסייע בתפקודו בבית הספר. אבחון דידקטי נעשה בהתאמה לגיל הילד ובודקים בו את הדברים הבאים:

- מיומנות בקריאה.

- מיומנות בכתיבה.

- מיומנות בהבנת הנקרא.

- תפקודי קשב.

- בדיקת גורמים קוגנטיביים נוספים המשפיעים על יכולתו הלימודית.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 11/01/2013

דירוג:

איך אמורים הורים להגיב כשילדם נכשל בלימודים?


כך צריכים הורים להגיב במקרה שילדם נכשל בלימודים:

- אם מדובר על ילד תחרותי והישגי צריך ללמדו שגם אי הצלחה היא חלק מהדרך והיא אינה מעידה על המשך ההצלחה בעתיד. חשוב לתת מקום לאכזבה של הילד, לא להראות את האכזבה שלכם ולהתייחס לעניין בפרופורציות הנכונות.

- כשמדובר על ילד שלא ממש מתרגש מציונים, כדאי לעודד אצלו את הרצון לשאוף ליותר ולהצליח.

- בכל מקרה, תמיד חשוב לתת לילדים את ההרגשה שבבית לא מודדים אותם במונחים של כישלון והצלחה, אך נותנים חשיבות למידת ההשקעה וההשתדלות והאהבה היא כמובן ללא תנאי.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 29/12/2012

דירוג:
(12 מדרגים)

מה עושים כשילד טוען שהוא שונא את המורה שלו?

כך כדאי להגיב כאשר ילד טוען שהוא שונא את המורה שלו:

- לשוחח עם הילד ולנסות להבין מה בדיוק מפריע לו, מה הרקע לשנאה זו.

- לנהל שיחה עם המורה ולבדוק האם היה משהו ומהו שכה פגע באמון ובתחושות של הילד כלפיה.

- אם הבעיה לא נפתרה, יש להמשיך ולעקוב, לשמוע את תלונות הילד ובמידת הצורך לערב גורם נוסף בבית הספר כמו מנהלת או יועצת.

- חשוב בכל מקרה שהילד ידע שההורים קשובים ומאמינים לו.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 26/12/2012

דירוג:
(7 מדרגים)

מה זה ועד הורים כיתתי?

ועד הורים כיתתי הוא ועד הורים של כיתה אחת הנבחר מדי שנה. הרכבו וגודלו של הוועד הוא לרוב כמספר המתנדבים לקחת בו חלק.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 25/12/2012

דירוג:

רציתם משהו מקורי לאכול בבצפר ? קבלו את המדריך הבא:



חביתה:

חותכים לחם\באגט\לחמנייה לשניים
מורחים בנדיבות מיונז
מפזרים פרוסות גבינה צהובה
מפזרים פרוסות מלפפון
מוסיפים עיגולי עגבניות
לאחר מכן מוסיפים חביתה שהוכנה מראש
ולסיום מוסיפים מלפפונים חמוצים וזייתים (לפי הטעם)
רצוי להמליח לפי הטעם


פסטרמה:

-מורחים חומוס בנדיבות

-שמים 2 חתיכות פסטרמה

-מעליהן מלפפון חמוץ

-אם אתן רוצות ממש מושקע- אז שימו מעל עגבניות שרי חתוכות



ארומה בריאות:

-2 פרוסות לחם קל\לחם מחיטה מלאה

-גבינה בולגרית 5%

פטריות

-ממרח עגבניות מיובשות



קצת הזוי אבל מגניב:Pבננה ותותים:

-5 תותים עסיסיים ואדומים חצויים

-בננה חתוכה לפרוסות עגולות

-סירופ מייפל

-2 או יותר פקוסות של חלה מתוקה



מפזרים כראות העין את התותים והבננות, מויסיפים קצת סירופ מיפל/שוקולד.
ניתן לחמם קצת במיקרו בשביל לקבל סנדוויץ חמים לחורף!

תבלסו בהנאה יחד עם שתייה חמה ושמיכה מעליכם D;

*זה אולי לא לבית ספר- אבל תודו שלא ראיתם את זה בשומקום!אין העתקה!!!*



טוסט שוקולד:

-שוקולד למריחה

-פיתה

-טוסטר סנדביץ' [משולשים או פסים]



מורחים את השוקולד בפיתה ומכניסים ל-5 דקות לטוסטר.
התוצאה טעימה וממכרת- ממש כמו קרואסון!!!!



פטה:

-גבינת פטה

-עגבניה פרוסה

-שמן זית

-זעתר



שניצל:

-באגט

-שניצל עוף

-עגבניות

-חומוס

-מלפפונים



לוקחים באגט וחותכים אותו כמו שתמיד תותכים לסנדויץ' (חצי,לא עד הסוף)

מורחים את החומוס (מי שרוצה יכולה לשים גם טחינה או חריף)על הבאגט,

חותכים את העגבניות ואת המלפפונים לפרוסות ושמים על הבאגט

אחר כך לוקחים שניצל עוף רגיל וחותכים לחצי. מכניסים לתוך הבאגט וזה מוכן.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 05/11/2012

דירוג:
(30 מדרגים)

ערך זה עבר לסביבת אאוריקה!
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"מה עושה המורה?"
האם כדאי יותר לכתוב במחברת או בקלסר?

לילדים בכיתות הנמוכות כדאי ונוח לכתוב במחברות וזוהי גם ההנחיה המתקבלת מבית הספר. בכיתות הגבוהות יותר (כיתה ד' ומעלה) הבחירה היא בדרך כלל של התלמיד. חשוב לדעת שלילדים הסובלים מבעיית סדר וארגון או הפרעת לימודים אחרת יהיה קל יותר להתארגן כשהכתיבה מתבצעת במחברת, כאשר יש מחברת לכל מקצוע, מאשר בקלסר שבו הדפים עלולים להתערבב, להיקרע ולהקשות על הסדר וההתארגנות.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 06/09/2012

דירוג:
(50 מדרגים)

האם יש אפשרות לערעור על החלטת ועדת השמה?

בהחלט. ניתן לערער על החלטת ועדת השמה תוך 21 יום מקבלת ההחלטה. את הערעור יש להעביר למנהל המחוז במשרד החינוך. הורים שהגישו ערער אמורים לקבל הודעת זימון לוועדת ערער שבוע ימים לפני המועד שנקבע לדיון ובנוסף יש לידע אותם מה יהיה הרכב המשתתפים בוועדה ולשלוח להם את המסמכים הרלוונטים לפני הפגישה.

חשוב לציין שמומלץ להורים המגיעים לוועדת ערער לוודא שבהרכב משתתפיה לא יושב אדם שהיה חבר בוועדת ההשמה.


מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 27/08/2012

דירוג:
(1 מדרגים)

אילו שיטות העתקה במבחנים המורים מכירים?


אלו שיטות ההעתקה במבחנים שהמורים מכירים ושכדאי שלא תתפתו לנסות בתור תלמידים:

כתיבה על כפות ידיים.

"שליפים"

לחישות

הצצות למחברת.

פתקים הנכתבים בדיו הנחשף רק לאור אולטרה סגול.

שימוש באוזניה אלחוטית מוסתרת מתחת לשיער המחוברת לפלאפון.

חיפוש מידע באינטרנט באמצעות סמארטפונים.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 04/06/2012

דירוג:
(141 מדרגים)