סטיפס ל ?  


טיפים בתגית: BMI
בחר תגית לחיתוך או הזן טקסט לחיפוש בתוצאות:
באיזו תדירות יש לבדוק את משקל הגוף?

לאנשים מבוגרים חשוב לבדוק את משקל הגוף ולחשב את מסת הגוף (BMI) פעם בשנה.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 14/05/2013

דירוג:
(2 מדרגים)

חישבתי עם מחשבון BMI וקיבלתי נתון מספרי. מה אומר ה-BMI שלי?


פירוש נתוני ה-BMI הוא:

BMI של מתחת ל 18.5 - משמעותו שהינך בתת משקל

BMI בין 18.5-24.9 - פירושו שמשקלך תקין

BMI שבין 25-29.9 - את/ה בעודף משקל קל

BMI שמעל 30 - הינך סובל/ת מהשמנת יתר.

מעל 40 - ה-BMI שלך מראה על דחיפות בהרזייה כיוון שהנזק הבריאותי מהשמנת היתר שלך הינו ניכר.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 10/05/2011

דירוג:
(6 מדרגים)

מהו מדד BMI ליחס בין גובה למשקל?


פירוש המושג BMI הוא Body Mass Index.

ה-BMI נותן אינדיקציה של מסת הגוף שכוללת שרירים, שלד, שומן ואיברים פנימיים. מדד זה אינו בהכרח "כמה הגוף שמן", אלא כמה הגוף שוקל ביחס לגובה, והאם זה תקין.

למעוניינים לדעת כמה הם שמנים - מדד אחוז השומן בגוף בודק כמה אנחנו שמנים.
מוסר הסטיפ: ענת פלדמן בתאריך: 06/07/2010

דירוג:
(2 מדרגים)

אפשר לחשב את ההוצאה הקלורית המינימלית ביממה?


הנה מחשבון BMI לחישוב מצבכם מבחינת המשקל - האם אתם בעלי עודף משקל, סובלים מתת משקל או שמשקלכם מתאים למין, לגיל ולגובה שלכם.

BMI פירושו אינדקס מסת הגוף.

פירוש ממצאי ה-BMI
==================

BMI בתחומים של 20-30 - זהו התחום הנורמלי.

BMI קטן מ-20 - הוא פחות מהמשקל התקין ואינו מומלץ.

BMI גדול מ-30 - מהווה עודף משקל ניכר (אובסטי או באנגלית OBESITY) והוא מהווה סיכון משמעותי לבריאותכם. במקרה כזה, אתם חייבים לרזות בדחיפות.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 26/11/2009

דירוג:
(9 מדרגים)

מחשבון גדילה של אתר geno מאפשר להזין את הנתונים האישיים (גיל, גובה ומשקל) ולמקם אותנו בצורה ברורה ביחס לנורמה.

מיקומך על אחוזון המשקל כמו גם על אחוזון הגובה נותן גם תמונה לגבי ה BMI, הערכת תקינות המשקל שלך.
מוסר הסטיפ: ענת פלדמן בתאריך: 23/05/2009

דירוג:
(48 מדרגים)

איך נפטרים מה"צמיגים" במתניים, גם אם אני רזה?


גם אם מדובר באדם רזה יחסית, שה BMI שלו בטווח המשקל התקין, כנראה אחוזי השומן מצטברים באזור המתניים. כיון שאין ירידה נקודתית באחוזי השומן ותרגילים ממוקדים לאזור רק יחזקו אבל לא "ימיסו" שומנים יש לעשות מספר דברים במקביל:

1. לשמור על תזונה בריאה ופרוסה בצורה מאוזנת לאורך שעות היום, עד 6 ארוחות ביום, וכמות קלורית השווה או הנמוכה מההוצאה הקלורית היומית

2. ביצוע פעילות אירובית לפחות 3 פעמים בשבוע, לשלב אותה כחלק מהשגרה השבועית ובעיקר להנות ממנה

3. ביצוע תרגילי כוח לשרירי הגוף בכלל ולמתניים בפרט. אחד מתרגילי המתניים הקלאסיים יהיה עמידה בפיסוק, ברכיים מעט כפופות, בטן בפנים וטוסיק מכווץ. ידיים מונחות מאחורי העורף ומבצעים 20 כפיפות קטנות ונמוכות לצד ימין ו -20 כפיפות לצד שמאל. מנוחה של חצי דקה וחזרה על התרגיל.
תגיות: מותניים,‏ צמיגים,‏ חיטוב,‏ BMI,‏ משקל
מוסר הסטיפ: ענת פלדמן בתאריך: 08/09/2008

דירוג:
(15 מדרגים)

מה מומלץ לאכול בארוחת הבוקר?


כבר ידוע שארוחת הבוקר חשובה, היא מקווה תמריץ מטבולי לגוף, ה"סטרטר" שלנו להתחיל את היום. אבל: מה לאכול?

ממחקר חדש שיצא בארה"ב עולה בוודאות כי אכילה של שתי ביצים בבוקר עדיפה על בייגל שווה ערך קלורי. למה?

1. ביצים בבוקר תורמים לתחושת חיוניות במשך היום

2. הן מנטרלות את תחושת הרעב למשך כל שעות היום בתנאי שממשיכים לאכול מאוזן ונכון
מתוצאות המחקר עלה כי קב' הניסוי של אילו שאכלו ביצים הורידו 65 אחוז יותר ממשקלם מאשר אילו שאכלו בייגל.
אוכלי הביצים גם חסכו 61 אחוז מה BMI שלהם.

כמו כן לא נצפה שינוי ברמות הכולסטרול אצל שתי הקבוצות (אוכלי הביצים ואוכלי הבייגל) מה שאישש את הטענה הידועה כבר 30 שנה כי אנשים בריאים יכולים לאכול ביצים מבלי לחשוש לרמות השומנים בדם.

אז אם אתם שומרים על המשקל שלכם או בתהליך של הרזייה - נסו שתי ביצים לארוחת הבוקר.
מוסר הסטיפ: ענת פלדמן בתאריך: 18/08/2008

דירוג:
(29 מדרגים)

רוצים לדעת אם ילדיכם שמנים או רזים מדי?

מחשבון BMI לילדים יאפשר לכם לענות על השאלה.
מוסר הסטיפ: גריבלדי בתאריך: 03/08/2008

דירוג:
(31 מדרגים)

מהו ה-BMI ואיפה יש מחשבונים שמסייעים לבדוק אותו?


הפירוש הוא BODY MASS INDEX שפירושו מסת הגוף.

החישוב:
מחלקים את משקל האדם בגובהו בריבוע. למשל: אתה שוקל 100 קילו הגובה 2 מטר ובריבוע 4 אזי ה-BMI הוא 25. 100 לחלק ל-4.


תוצאה פחותה מ - 18.5 מורה על תת משקל.

בין 18.5 - 24.9 זה משקל נורמלי.

25 -29.9 מראה על עודף משקל.

בין 30 ל - 40 השמנת יתר ולמעלה מזה השמנה חולנית.
מוסר הסטיפ: ענת פלדמן בתאריך: 28/07/2008

דירוג:
(21 מדרגים)