התחברות
הרשמה
למה אני מתביישת לחבק ילד שרוצה לחבק אותי?
28 באוקטובר 2020, 14:07
חיבוקים
ביישנות
התאהבות
ידידות
2 תשובות
כי זה מביך
ה
המגניב(:
זה קצת מביך(גם אותי תאמת) זה מפחיד לא יודעת למה
ב
בוכה בצורה מגניבה:)
באותו הנושא:
אני רואה מישהי חמודה מהשכבה שלי ואני רוצה לחבק אותה, אנחנו לא ידידים אבל רק מכירים שמות.. פשוט לבוא לחבק אותה אבל?
מתי שאנחנו נפגשות אם בנים אני ממש מתביישת לחבק אותם וזה מרחיק אותי מכולם למרות שאני רוצה לחבק אותם..
משתוקק לחבק - היי, אני חרדי ואני רווק ואני מת לחבק בחורה מה עושים?
סקר: מה אתם מעדיפים: לחבק מלמטה או לחבק מלמעלה?
בנות אני היחידה שרוצה עכשיו לחבק מישהו?(בויפרנד)
היינו עם חבר שלי על המיטה והוא התחיל לחבק אותי כפיות מה עושים?0_0
חלק אמרו לי כדי להיות הילדה הכי אהובה על המורה צריך או לחבק אותה או לא לחבק אותה ופחות להיות אוהבת
מוזר שאני מתביישת לחבק את אבא שלי אבל את אמא שלי לא?
בא לי לחבק מישהי, את מי כדאי לי לחבק?
חבר שלי לא מחבק אותי שאנחנו ביחד במיטה אני זאת שתמיד צריכה לנשק לחבק מה לעשות?
למה אין אף אחד שיכול לחבק אותי ולנחם אותי עכשיו למה?