10 תשובות
ברוס הוא טראנס
את תראי את זה בהמשך הסדרה
כי הוא נהפך לטרנסגנדרית זה הוא עכשיו הוא אישה
הוא עשה שינוי מין
שואל השאלה:
אני בעונה אחת והוא הכי גברי שיש...
אני בעונה אחת והוא הכי גברי שיש...
אנונימית
ברוס גנר לפני כמה שנים עבר שינוי מין ושינה את השם...
הוא טראנס
אני גם הייתי בהלם
הוא יצא מהארון כטראנס בעונה 15 בערך
איזה הזוי זה