5 תשובות
שואל השאלה:
יש משהו במה שאת אומרת
אבל אני לא רוצה להרגיש פספוס ולא לנסות..
פשוט אל תגידו לו
אם זה סתם לנסות אז זה לא אהבה אמיתית ולא שווה להרוס בניהם את החברות הזו על פארש
תאמת שזה משתנה בין אנשים חלק חושבים שזה בסדר לצאת עם החברים של האקסים שלהם ויש כאלה שמאוד נגד , אני מהאלה שנגד מעדיפה להתחיל קשר עם אדם שלא קשור אליו כדי שהוא לא יתערב/ידע דברים על מערכת היחסים בנינו.
יותר בריא יותר טוב תחשבי על זה.
שואל השאלה:
חייבת לציין שאהבתי מאוד את האקס שלי ונפגעתי מאוד אחרי הפרידה