4 תשובות
כרגע עדיף שתשתי מים או תה ותנוחי
כשתהיי רעבה שוב תנסי לאכול מאוד לאט, משהו בסיסי למשל אורז, לחם, בננה.
הגיוני.. את לא אכלת.
את חייבת למצוא דרך לאכול דברים שאת אוהבת.
תמצאי מאכל שאת ממש אובססיבית איתו ותנסי לפחות לאכול אותו. בקצב הזה את תפלי למצב רע מאוד. אני ממליץ לך להתחיל לאכול יותר בהקדם.
4AM
אם יש לך להקיא תקיאי, תנסי לנוח קצת ולשתות תה אם כואבת לך הבטן.
תרגישי טוב