התחברות
הרשמה
תגידו הבגרות של כיתות רגילות וכיתות מדעיות היא אותה בגרות?
1 בנובמבר 2020, 09:28
בגרות
תשובה אחת
כן בגלל זה אין משמעות באמת לכיתות חוץ מהמקצועות שניגשים בהם ואולי גם חוץ ממופת שיכולים ללמוד באוניברסיטה
Napkin
באותו הנושא:
כיתת מב"ר (מסלול בגרות רגיל ) זה כיתה טובה?
תגידו הבגרות של כיתות רגילות וכיתות מדעיות הן אותו הדבר?
תגידו כשמתחילה תוספת זמן בבגרויות צריך להחליף עט או רק במבחנים הרגילים מחליפים עט?
תגידו בבגרות במתמטיקה מביאים דפי חשבון (משבצות רגילים) או שזה נמצא בתוך חוברת כמו השאלון?
תגידו איזה בגרויות יש בכיתה י'?
כיתה מדעית עושים את אותה הבגרות ב5 מתמטיקה כמו כיתות רגילות?
תגידו, גם אותכם מחזירים פעם בשבוע לפגישה בבצפר לשעה שעתיים עד 19 ילדים בקבוצה? (כיתות רגילות)
תגידו בכיתה בבגרות יש משגיח אחד או שני משגיחים?
על תעודת בגרות של מב"ר כתוב שהייתה בכיתת מב"ר או שזה כרגיל כמו תעודת בגרות רגילה?
אם הבגרות היא שעה ורבע..כמה זמן זה תוספת זמח רגילה?
תגידו כיתות א' ו- ב' לומדים כרגיל?