12 תשובות
כן
זה עדיין לא יעבוד, הwifi יעבוד אבל לא תקבלי ממנו כתובות
לא. שהטלפון שלך על מצב טיסה גם הווי פיי לא עובד
זה כאילו הטלפון מכובה אבל את עדיין יכולה להשתמש בו במשחקים ובדברים שלא דורשים אינטרנט;)
כן אם הווי פווי מחובר לאינטרנט...
מה לא אני עושה את זה כל הזמן וזה עובד
אם את עדיין בגבולות הארץ את יכולה לשלוח ולקבל sms גם בלי אינטרנט (רק אם גם מי שמקבל את ההודעה נמצא בארץ)
ממש לא, תקשיבי אני כל החיים על מצב טיסה בלילה כי זה מפריע לי שמתקשרים אליי ושולחים לי הודעות וזה מעיר אותי.
כשהטלפון שלך על מצב טיסה, את לא יכולה לשלוח הודעות לאנשים/ להתקשר, או שישלחו לך/יתקשרו אלייך.
אם תרצי לראות תבדקי אותי- תתחברי לווצאפ ותראי שיהיה כתוב לך למעלה מתחבר.. זה אומר שאין אינטרנט ואין לך אפשרות לעשות דברים בטלפון אלא אם כן יש דברים שלא דורשים אינטרנט כמו משחקים..
אפשר להדליק ווי פווי גם אם הטלפון במצב טיסה אתם חסרי הבנה
אם מתחברים לאינטרנט דרך הווי פווי אז כל מה שעובד על אינטרנט יעבוד ,כולל ווצאפ, אבל סמס ושיחות לא
sms עובד בגבולות הארץ בלי אינטרנט, מחוץ לגבולות צריך אינטרנט, ובוואטסאפ צריך אינטרנט
שואל השאלה:
זה כן עובד בסוף כן הצליחו לשלוח לי הודעות יש אפשרות להדליק את הווי פיי כשהטלפון על המצב טיסה ואת הmobile data אי אפשר להדליק
אנונימית
יכולים לשלוח לך, אבל זה לא יראה לאנשים שראית את ההודעה שלהם.
פשוט תשתיק את הטלפון.