4 תשובות
כי היו 2 מורות שהתקשרו אליי על הבוקר ואחת מהן ממש עצבנה אותי
אנונימית
בגלל הקורונה אולי ?
הסגר הזה דפק לכולנו את המוחח
שואל השאלה:
גם אני אדישה וחסרת רגשות הרבה יותר אבל זה מרגיש שאין לאף אחד פה תקווה לחיים ושכולם משועמים ותקועים במוד באסה כזה
יש לי לחץ מהזום וכאבי בטן מהבוקר
אנונימית