4 תשובות
כי היו 2 מורות שהתקשרו אליי על הבוקר ואחת מהן ממש עצבנה אותי
אנונימית
בגלל הקורונה אולי ?
הסגר הזה דפק לכולנו את המוחח
הסגר הזה דפק לכולנו את המוחח
שואל השאלה:
גם אני אדישה וחסרת רגשות הרבה יותר אבל זה מרגיש שאין לאף אחד פה תקווה לחיים ושכולם משועמים ותקועים במוד באסה כזה
גם אני אדישה וחסרת רגשות הרבה יותר אבל זה מרגיש שאין לאף אחד פה תקווה לחיים ושכולם משועמים ותקועים במוד באסה כזה
יש לי לחץ מהזום וכאבי בטן מהבוקר
אנונימית
באותו הנושא: