28 תשובות
הו הו שאלה שאף אחד לא יודע לענות עליה
תתעסק בדברים אחרים באנשים אחרים תצא
תתעסק בדברים אחרים באנשים אחרים תצא
הזמן יעשה את שלו ופשוט תתחיל לעשות דברים אחרים שלא היית עושה בשיגרה איתה ולאט לאט אתה תשחרר.
היי,
אני בת, ואני יכולה להגיד לך שהשיטה הכי טובה לשכוח ממנו, היא פשוט לדבר עם בנות אחרות, לא להתייחס אלינו, למצוא איזה חברה טובה שאתה יכול לדבר איתה בפתיחות. זו דעתי..
אני בת, ואני יכולה להגיד לך שהשיטה הכי טובה לשכוח ממנו, היא פשוט לדבר עם בנות אחרות, לא להתייחס אלינו, למצוא איזה חברה טובה שאתה יכול לדבר איתה בפתיחות. זו דעתי..
למה לשכוח?
פשוט תדבר איתה על זה.
תגיד לה שאתה מרגיש אליה משהו,
אולי זה הדדי?
אם זה הדדי אז בטח האובססיה תהפוך להתאהבות.
או להכיר בחורה חדשה (:
פשוט תדבר איתה על זה.
תגיד לה שאתה מרגיש אליה משהו,
אולי זה הדדי?
אם זה הדדי אז בטח האובססיה תהפוך להתאהבות.
או להכיר בחורה חדשה (:
הזמן יעשה את שלו, תנסה להכיר אנשים חדשים אולי:)
אובססיה לא הופכת להתאהבות
התאהבות בדרכ הופכת לאובססיה.
התאהבות בדרכ הופכת לאובססיה.
אמ תנסה לחשוב על דברים אחרים ולא לחשוב עליה
אם פתאום היא עולה לך בראש, תנסה להתעסק במשהו אחר ולאט לאט תהיה פחות אובססיבי
אם פתאום היא עולה לך בראש, תנסה להתעסק במשהו אחר ולאט לאט תהיה פחות אובססיבי
כניראה קרה מה שקרה וכדאי לך להפסיק להיות פשוט , זה קשה אבל שווה את זה
תדמיין אותה מחרבנת
סתם פנמיסטיות לא לצאת עליי
סתם פנמיסטיות לא לצאת עליי
אנונימי
אבל אתה גאון^
מניסיון, (עשיתי משהו דומה כי הרגשתי שצריכה לשחרר ממישהו)
תחסום, תגיד לה את כל מה שאתה מרגיש תפרוק, תצרח ותוציא הכול בכתיבה שלך ואז תוריד חסימה ותתנתק
לי זה היה מה זה טוב וגם בסוף הוא ראה וענה לי על מה שכתבתי איכשהוא וזה נגמר די טוב אפשר לומר למרות שהפסקנו לדבר אבל אני הרבה פחות חושבת עליו ויותר שלמה עם מה שעשיתי
תחסום, תגיד לה את כל מה שאתה מרגיש תפרוק, תצרח ותוציא הכול בכתיבה שלך ואז תוריד חסימה ותתנתק
לי זה היה מה זה טוב וגם בסוף הוא ראה וענה לי על מה שכתבתי איכשהוא וזה נגמר די טוב אפשר לומר למרות שהפסקנו לדבר אבל אני הרבה פחות חושבת עליו ויותר שלמה עם מה שעשיתי
אנונימית
היא ידידה שלך?
תזיין אפרוחים
תדבר עם בנות אחרות מינסיון כאן יש הרבה שרוצות לדבר ו"לעשות" עוד דברים.. אני אישית נהנתי חח
אנונימי
אני בהלם מהתגובות אם להכיר בנות אחרוות גורם לכם הבנים לשכוח ממישהי אז איך אתם רוצים להיות עם ידידות שלכם או עם בנות אחרות ונסמך עליכם שלא תבגדו אה? אני רוצה תשובה לזה
אנונימית
קשה, עניין של זמן, למה אתה רוצה להפסיק לאהוב אותה קרה משהו? מוזמן לשלוח פרטי לפרוק
ולתשובתך למה לשכוח ממנה? אם אתה אוהב אותה או אובססיבי אליה תעשה עם זה משהו אל תתיאש עדיף לך ללכת על הכי טוב שלך מאשר לחפש בנות אחרות
אנונימית
למה היא פגעה בך? אתה רוצה לדבר בפרטי?
אנונימית^^ זה לא אותו דבר אם הוא ידבר עכשיו עם בנות אחרות זה לא בגידה היא לא רוצה אותו. אני בטוח שאם הם יהיו ביחד הוא לא היה מתעסק מהצד. אבל אם היא לא רוצה אותו למה דהוא לא ימשיך הלאה
אנונימי
זה לוקח זמן אבל תנסה להעסיק את עצמך בדברים אחרים ולהתקדם
שואל השאלה:
כי אני יודע שזה לא הדדי
כי אני יודע שזה לא הדדי
אנונימי
איך אתה יודע?
שואל השאלה:
היא לא שמה עליי
היא לא שמה עליי
אנונימי
היא אמרה לך את זה במפורש או שזה התנהגות שגרמה לך להבין את זה?
אם זה התנהגות שלפיה הבנת את זה אני אומרת לך אל תקח את זה כלא הדדי אולי זה ההתנהגות שלה היא בישניצ או משהו חבל ככה להבין את זה
בכל מקרה אם אתה צריך עזרה או משהו אני פה
אם זה התנהגות שלפיה הבנת את זה אני אומרת לך אל תקח את זה כלא הדדי אולי זה ההתנהגות שלה היא בישניצ או משהו חבל ככה להבין את זה
בכל מקרה אם אתה צריך עזרה או משהו אני פה
מזתומרת לא שמה עליך? ניסית לדבר איתה? לומר לה משהו?
שואל השאלה:
לפי ההתנהגות שלה, היא לא מנסה לדבר איתי ואם אני אדבר איתה על זה היא כנראה תתרחק
לפי ההתנהגות שלה, היא לא מנסה לדבר איתי ואם אני אדבר איתה על זה היא כנראה תתרחק
אנונימי
מאיפה לך שהיא תתרחק? תאמין לי אל תנתק קשר ותתרחק כי אתה חושב ככה אני אומרת לך מנסיון שלי בתור בת, אני נורא ביישנית ולא נעים לי להתחיל שיחות וליזם לקבוע וכו.. לכן המון שיברו איתי ואז התרחקו ואני הייתי בענין אני באמת אומרת לך תדבר איתה על זה מה תפסיד?
בוא לפרטי ^^
אם אתה רוצה
אם אתה רוצה
באותו הנושא: