התחברות
הרשמה
חייבת עזרה לשאלה בביולוגיה לכל הטובים פה (נשימה תאית)
סמנו ליד כל משפט אם הוא נכון או לא נכון.
הפחמן הדו-חמצני הנפלט מן הריאות החוצה נוצר בתהליך הנשימה המתרחש בתאי הגוף.
תהליך הנשימה התאית מתרחש בגרעין התא.
מקור הגלוקוז שמתפרק בתהליך הנשימה בתאי האדם הוא במזון.
בנשימה התאית, חומר אי-אורגני מתפרק והאנרגיה הכימית שהייתה אצורה בו משתחררת.
5 בנובמבר 2020, 17:32
3 תשובות
נכון
לא נכון
נכון
לא נכון
פ
פינג
נכון
נכון
נכון
לא נכון
לא בטוחה לגבי 1
M
Misaki
^ תהליך הנשימה התאית מתרחש במיטוכונדריה ובציטופלזמה, לא בגרעין.
פ
פינג