6 תשובות
יכול להיות גם וגם
פחדת פשוט
גם אצלי זה היה ככה נכנסתי ללחץ רצח
זה סתם פחד
זה סתם פחד
שואל השאלה:
זה היה יותר מפחד כאילו כמו חרדה מגובה אבל אני לא בטוחה אם זה התקפי חרדה כי תמיד זה קורה לי שאני בגובה
זה היה יותר מפחד כאילו כמו חרדה מגובה אבל אני לא בטוחה אם זה התקפי חרדה כי תמיד זה קורה לי שאני בגובה
פחדת כנראה
זאת לא חרדה מה את מגזימה
פחד נורמלי
פחד נורמלי
אנונימית
באותו הנושא: