4 תשובות
לא גם אני ככה
לא חושבת שזה מגעיל,
אם את רוצה להיות בחדר, תהי בחדר אבל תבואי תגידי להם שלום ואז.
שואל השאלה:
יצא שבת
ובאלי קצת שקט להיות עם עצמי ועם הטלפון ובדיוק שהלכתי לחדר הם פתחו תדלת ובאו בלי שום התרעה
ובדרך כלל אין לי בעיה עם זה אבל לא באלי אותם עכשיו.
וברור שאמרתי להם שלום דיברתי איתם 5 דקות וחזרתי לחדר
אנונימית
לא מגעיל, גם אני עושה את זה הרבה.