התחברות
הרשמה
מה זה אקסנטיה ולמה כולם אומרים את זה?
7 בנובמבר 2020, 22:11
מושגים
ביטויים
מילים
למה
מה זה
תשובה אחת
משהו של כיתת אומץ
2pac
באותו הנושא:
מי בא אקסנטיה? אם ישלכם אומץ.
מה זה וואנבי? ולמה כולם אומרים זה?
תנו לי אקסנטיה לשם אופיר
מה זה אומר ok boomer ולמה כולם אומרים את זה פשוט לא הבנתי מזה אומר?
בדיחות אקסנטיה! זרמו יאללה
מישהו יודע למה כולם אומרים אופיס דיפו (החנות) שבכלל כולם קוראים לה אופיס דיפוט?
וואי כולם אומרים לול . אפשר להבין מזה אומר ולמה כולם אומרים את זה?
מה זה אומר and i oop ולמה כולם אומרים את זה??
למה כולם אומרים "אני מבין למה אין לך חברים"?
מה זה, מי שלא טוב לו, יום טוב לו -.- ולמה לעזאזל כולם אומרים את זה?
למה כולם אומרים הרב כהנא צדק? למה הכוונה?