8 תשובות
לא זה לא באמת שווה את זה
לדעתי היה שווה
ילדה מהכיתה שלי הורידה וזה כן דפק לה ^^
אנונימית
זה דפק את הטלפון בעיקר לאנשים עם אייפונים יותר ישנים. ואם זה היה אייפון חדש כנראה הם עידכנו ישר שזה יצא שזה לא מומלץ. אני עידכנתי ואני לא ממש מרגישה בהבדל
לאא
ידלה מהכיתה שלי הורידה וזה דפק לה את הטלפון
ידלה מהכיתה שלי הורידה וזה דפק לה את הטלפון
אנונימית
לא