8 תשובות
כי הם לא רוצים שידעו מי הם
זה מה שמגניב באתר
כי יש שאלות מביכות
שואל השאלה:
אבל גם ככה החשבון אנונימי
אנונימית
כן אבל יש פה אנשים שמתכתבים עם אנשים ובגלל זה הם מעדיפים
נגיד אחותי גם באתר וזה מביך אם היא תראה שאלה שכתבתי
כי הם לא ורצים שידעו שהם שאלו את השאלה...
אם למשל שואלים על משהו מביך או שחושף פרטים אישיים כמו עיר וכו'
כי רוצים לשמור על השם של המשתמש, או שלא רוצים שיספימו אותם כנקמה
בשביל שאנשים לא ידעו שזה הם
למרות שזה לא עוזר
בכל מקרה האקרים והמשטרה ובכללי כוחות ביטחון וכל מה שקשור יכולים לראות חחח