5 תשובות
איזה באסה
משתתפת בצערך, זה נורא שאנשים מסתכניםומפיצים את המחלה הזאת במקום לשמור על הנחיות מטופשות.
משתתפת בצערך. תיהי חזקה ותקווי ותתפללי שהוא נמצא במקום טוב יותר❤
משתתף בצערה
מצטערת בצערך אהובה ❤
באמת היה לי עצוב לשמוע את זה... ואני ממש מבינה אותך , אבא שלי בקבוצת סיכון וגם אני פוחדת כל רגע שמשהו יקרא כי עם הוא נדבק הוא ישר מת בלי משחקים ): הקורונה שיבשה את החיים של כולנו ואני עוד יותר מבינה את הצער שלך ואת האמת יש לך זכות לכעוס מותר לך❤ אבל לא על אנשים אחרים שנפטרים כי הם חווים בדיוק את מה שאת חווה הם גם כועסים וגם עצובים , צר לי מאוד על אבא שלך זה באמת כואב!! תפני אליי בכל דבר בפרטי עם את צריכה משהו ❤ שלא תדעי עוד צער , תיהיה חזקה ה' איתך❤
באמת היה לי עצוב לשמוע את זה... ואני ממש מבינה אותך , אבא שלי בקבוצת סיכון וגם אני פוחדת כל רגע שמשהו יקרא כי עם הוא נדבק הוא ישר מת בלי משחקים ): הקורונה שיבשה את החיים של כולנו ואני עוד יותר מבינה את הצער שלך ואת האמת יש לך זכות לכעוס מותר לך❤ אבל לא על אנשים אחרים שנפטרים כי הם חווים בדיוק את מה שאת חווה הם גם כועסים וגם עצובים , צר לי מאוד על אבא שלך זה באמת כואב!! תפני אליי בכל דבר בפרטי עם את צריכה משהו ❤ שלא תדעי עוד צער , תיהיה חזקה ה' איתך❤