8 תשובות
לא
לא מוכרים כבר את ה-iphone x.
שואל השאלה:
^מה למה?
ראיתי באינטרנט שכן יש חנויות שמוכרות
^מה למה?
ראיתי באינטרנט שכן יש חנויות שמוכרות
אולי iphone xr אבל את ה-iphone x? הם הפסיקו למכור מזמן.
שואל השאלה:
אבל למה? כי הם רוצים שיקנו את החדשים? זה גם לא פייר הם עושים מחירים של לא יודעת מה.
אבל למה? כי הם רוצים שיקנו את החדשים? זה גם לא פייר הם עושים מחירים של לא יודעת מה.
לא יודע בדיוק מה הסיבה שהם הפסיקו לייצר אותם.
והחיים הם אל פיירים, אם את לא יכולה להרשות את המכיר אז אל תקני.
והחיים הם אל פיירים, אם את לא יכולה להרשות את המכיר אז אל תקני.
הם לא מייצרים כי הם מתמקדים בחדשים, כמו שלא פתאום ייצרו טלוויזיות 32 אינץ' לא סמארט ורק fhd.. כמו שלא ייצרו שלטים של פלייסטיישן 2, יש גרסאות יותר חדשות וצריך להתמקד בהם.
לא
באותו הנושא: