5 תשובות
לא
לא אבל יש מישהי דמות שמתישהו מגלים שהיא בקהילה הלהטבית כחלק מסיפור צדדי קטן
כן יש בעונה השלישית דמות שאוהבת בנוצ אבל אין זוג
^^^^טעות, מייק אמר לוויל "לא בעיה שלי שאתה לא אוהב בנות"
אנונימי