11 תשובות
מה קרה?
היי, למה את בוכה?
שלום, שתפי אותנו מה קרה. ממליץ באופן כללי לדבר עם חבר/ה ולשתף כך תרגישי יותר טוב
מה קרה?
שואל השאלה:
כבר נמאס לי מהחיים האלה, בגדול... אני לא יפרט
כבר נמאס לי מהחיים האלה, בגדול... אני לא יפרט
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה, כולם חושבים שאני חזקה ושמחה ולחברים שלי אכפת רק מעצמם
אני לא יכולה, כולם חושבים שאני חזקה ושמחה ולחברים שלי אכפת רק מעצמם
אנונימית
למה קרה משהו? בכל מקרה מוזמנת לפרט לי בפרטי.
ולגבי השאלה, תנסי לדבר עם חברים/ות, לצפות קצת בטלוויזיה שתעודד אותך, לשמוע מוזיקה...
ולגבי השאלה, תנסי לדבר עם חברים/ות, לצפות קצת בטלוויזיה שתעודד אותך, לשמוע מוזיקה...
רוצה לדבר על זה? ובלי קשר לזה, לבכות זה בסדר.
בדרך כלל הסיבות שאנחנו בוכים בלי סיבה, או בלי משהו שיש באמת סיבה לבכות עליו, אז זה לרוב בגיל המעבר. או הפרעה רגשית, הכוונה אם את בדרך כלל נסיגה חברתית, או אם את מחשיבה את עצמך לילדה רגישה למדי.
ובלי שום קשר, את תמיד מוזמנת לבוא אליי, לדבר בכל מה שרק תרצי, ואני באמת אענה לך בכובד ראש, ואני כאן אם תרצי לדבר. אני מקווה שבאמת תפני אליי :)
ובלי שום קשר, את תמיד מוזמנת לבוא אליי, לדבר בכל מה שרק תרצי, ואני באמת אענה לך בכובד ראש, ואני כאן אם תרצי לדבר. אני מקווה שבאמת תפני אליי :)
אני כאן אם את צריכה לדבר ..
בבקשה אל תבכי, זה יעבור לך זו רק תקופה!!
תשתי הרבה מים ותדברי עם בן אדם שחשוב לך, תתכרבלי בשמיכה ותראי סרטונים שמחים, תשמעי שירים שאת אוהבת
בבקשה אל תבכי, זה יעבור לך זו רק תקופה!!
תשתי הרבה מים ותדברי עם בן אדם שחשוב לך, תתכרבלי בשמיכה ותראי סרטונים שמחים, תשמעי שירים שאת אוהבת
שואל השאלה:
תודה כולם❤❤❤
תודה כולם❤❤❤
אנונימית