8 תשובות
קודם מסה ואז חיטוב.
שואל השאלה:
גם במקרה שאחוז השומן הוא גבוה? אני הייתי משער שאני באיזור ה20-25
גם במקרה שאחוז השומן הוא גבוה? אני הייתי משער שאני באיזור ה20-25
אנונימי
לא ממש מבין אבל ממליץ לך להעלות מסה, זה דורש הרבה אנרגיה (שזה שומן בעצם) ואם יש לך אחוז שומן גבוה זה יוריד לך אותו.
אחוז השומן לא רלוונטי, כשתגיע ליעד שלך(מבחינת מסת שריר) ממילא תעבור לחיטוב ואז תוריד אותו לאחוז מטרה שלך.
שואל השאלה:
תודה על העזרה
תודה על העזרה
אנונימי
מה שהכי טוב שתעשה זה שתאכל במאזן קלורי נטרלי(maintance) אתה יכול לחשב פה https://www.calculator.net/calorie-calculator.html תאכל הרבה פחמימות (אל תדאג זה לא משמין) ו2 גרם לקילו חלבון ובאימון שלך תנסה להתקדם במשקלים ובחזרות(progressive overload)
שואל השאלה:
גם אם המטרה שלי היא גוף חטוב אבל עם שרירים יחסית גדולים?
גם אם המטרה שלי היא גוף חטוב אבל עם שרירים יחסית גדולים?
אנונימי
כן אבל גודל השרירים תלוי בגנטיקה שלך
באותו הנושא: