5 תשובות
בעדיקה יש מידות ממש מוזרות,ממליצה לך למדוד את עצמך ואז להסתכל בטבלת מידות
סווטשרט תמיד כדאי לקחת מידה יותר
אז m לדעתי
אז m לדעתי
תמדדי את עצמך, אמורה להיות שם טבלת מדידה, אם את צריכה עזרה עם זה תגידי :)
מעבר לזה, אם את רוצה שהסווטשירט יהיה גדול רחב כזה, את יכולה לקחת גם מדיום, זה לא כזה אסון.
מעבר לזה, אם את רוצה שהסווטשירט יהיה גדול רחב כזה, את יכולה לקחת גם מדיום, זה לא כזה אסון.
תלוי אם זה עם העיניים קחי סמול המידות של הפוטרים שלהם מוזרות
שואל השאלה:
וואי תודה הלכתי להזמין.
וואי תודה הלכתי להזמין.
באותו הנושא: