7 תשובות
אחותי אין לך מה לדאוג את תצליחי להוציא אם לא נדפקת כי אחרי זה את צריכה לאכול את זה
שואל השאלה:
^לא הבנתי
אנונימית
אני צינית נשמה עכשיו ברצינות מה את שואלת בסטיפס תשאלי את אמא שלך או דודה שלך או סבתא שלך או משהו הן מבינות בזה
תקשיבי תרגעי תחפשי באינטרנט איך להחדיר טמפון וגם אמןר להיות לך דף הסבר באריזה
עדיף לך להשתמש בהתחלה עם מוליך וברגע שקולטים את זה זה ממש קל ונוח לא מרגישים אותו בכלל
תתחילי עם מוליך, אני ממש ממליצה על הטמפונים עם מוליך של o.b. הפלסטיק מחולק לשני חלקים אז את פשוט מכניסה את החלק הראשון ועם החלק השני את מכניסה את שאר הטמפון (נראה כמו זריקה כזאת) כשתראי את הטמפון את תביני. אין לך מה לדאוג יש חוט ארוך ואת לא תצליחי לאבד אותו. בהצלחה :)
אנונימית
שואל השאלה:
איזה סוג? הכי קטן? אני אמורה להיות באילת ומפחדת שידלוף אבל גם גדול מדי זה לא טוב
אנונימית
הגודל זה רק בשביל הזרימת דם תקחי את הגודל שמתאים לך
באמת שלא מרגישים את זה בכלל כששמים נכון