99 תשובות
וואו לדעתי ממש יפה
חחח חחח מהמם
וואי בול כזה יש לסבתא שלי!!!
מושלם ממש אהבתי❤

אוהבתת


-קואלת המשאלות-
תתחדשי יקירה❤
אחד היפים!!! ממליצה לשלב עם מכנס מחויט מדליק
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת זה סטייל, זה וינטאג' ואני מאוד אוהבת את הסטייל הזה
אנונימית
ועם כובע קולי כזה של קולים זה ילך ממש טוב
אנונימית
אחותי אל תקשיבי לאנשים שמפיצים שנאת חינם!! תקני את המעיל ותתחדשי ותהני
אנונימית
לא יפה בשיט
אחותי זה נראה כאילו את הולכת לשוק לקנות עגבניות מבני הירקן ולהכין קציצות כמו סבתא טובה וחמודה
אנונימי
לא אוהבת את זה לא לטעמי אבל אפשר לשלב את זה ממש יפה נגיד עם מכנס מחויט אולי?
נוראי, מזעזע
לדעתי, ממש יפה
זה מזכיר לי את הסטייל של פיבי, זה ממש יפה תתחדשי!
מיוחד אין ספק
את אוהבת? אם כן אז יופי, כי זה כל מה שחשוב.
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת את הסטייל של פיבי ויש פרק שהיא לבשה מעיל בסגנון וממש התחברתי לזה! לדעתי זה סטייל וינטאג' נדיר
אנונימית
סליחה ... אבל לא אוהבת
^אין לך על מה להגיד סליחה, את לא אוהבת וזה בסדר
לא בשביל משהו..,באמת לא מבין למה השאלה הזו צריכה לעלות לכאן..?!
(זה כלל לא מכוון ישירות אלייך..)
פשוט אני נתקל בשאלות מסוג זה..
אם אתם אוהבים..למה שיהיה אכפת לכם מאחרים יאמרו..בסופו של דבר זה עיניין של טעם.. לכן הוא לכן
אם כבר אז תשאלו חבר קרוב..
תתחדשי ותהני :)
פחות הטעם שלי אבל אם את אהבת תפדאל
"משען" התקשרו הם רוצים את המעיל שלהם בחזרה
השם ישמור החרדה
אם את אוהבת אז לכי על זה אבל אני וואלה לא עפתי
לא אהבתי אבל עם את אוהבת אז תתחדשי
מה את דחליל
ממש אהבתי
אכפת לך להשאיל לסבתוש שלי? פשוט היא מחפשת...
זה באמת ממש סטייל מה יש לכם אנשים מוזרים.
אני אישית לא הייתי לובשת אבל זה שונה ואהבתי!!
מזעזע ...
מאוד יחודי ויפה בעיניי... באמת מיוחד. מאיפה הזמנת? וכמה עלה?
לסבתא שלי היה כזה כפרה עלייך
אנונימית
אני לא התחברתי תאמת בכלל
אבל אם הוא יפה בעניך לא אמור להיות לך אכפת מה אחרים חושבים
תתחדשי
150 דולר?! ב10 שקל לא הייתי קונה.
אבל הכל עניין של טעם, אם אהבת תתחדשי.
זה מאוד תלוי מי לובשת אותו ואיזה בגדים ואקססוריז היא מתאימה למעיל הזה... אכן זה פריט וינטג' יחודי..זה לא בגד בנאלי שרובם לובשים ובגלל זה כותבים לך שהוא לא יפה אבל הוא יפה סמכי עליי... שימי מכנס גינס שחור ותיק עור שחור לגבי הנעל קאמל חלק נראה לי יתאים פה
מה זה מיוחד כאילו אני רואה מישהי עם זה אני כזה אומיגאד חמוד
שואל השאלה:
אני באמת מאוד אוהבת את הסטייל, זה ממש באופנה עכשיו במדינות מסוימות ובכללי בלי קשר אני מרגישה לא קשורה לדור של היום והבגדים החדשניים של כולם... רוב מה שאני לובשת זה בגדים ישנים של סבתא שלי או של אמא שלי זה לדעתי מהמם
אנונימית
מיוחד
סטייל רצח כולם פה לא מביני עניין תתחדשי
איזה ספאם גרוע
וואי זה מהמםם
סטייל רצח תתחדשיי אני גם רוצה
ממש מגניב
שואל השאלה:
^^^זה ממש לא ספאם זה הסטייל שלי, וזה מה שאני אוהבת ללבוש ואני אוהבת את זה וזה עושה אותי שמחה ללבוש את מה שאני אוהבת
אנונימית
מזעזע לדעתי
לפי דעתי לא יפה.
ולמה זה בחמות?
לא הטעם שלי
גם אני לובשת בגדים שלעיניי כולם מזעזעים ולדעתי הם יפים. הכי חשוב שאת אוהבת. זה הכל
מעיל... אממ... מעניין.
באמת למה זה בחמות??.
הקאתי
אהבתי ממש
אני אוהבת תסגנון אבל זה מוגזם
יואו מה אכפת לכם זה מה שהיא אוהבת למה אתם אומרים את זה?
הבנו לא לטעמכם שלום. אל תגידו זוועה ודברים כאלה היא לא ירדה עליכם אתם אל תרדו עליה
היא שאלה מה חושבים על זה
זה ביקורת
נדיר אחותי
אבל למה לומר תביאי את זה לסבתא שלי ודברים כאלה?
עם כמה שאני נשמעת צינית זה נראהחמוד
אחלה של סטייל לדעתי
לרגע חשבתי שהאנונימי עם המכנסיים ההזויים חזר ואז ראיתי שזה אנונימית
המעיל יפה לפי דעתי אבל לא הייתי לובשת אותו. נראה לי יותר סטייל של חול כזה:)
אנונימית
אהבתי
זה כמו של הציירים המשוגעים האלה שגרים במקום מבודד והם היפים נודיסטים
אנונימית
אם הזמנת את זה אוברסייז זה בטח יהיה נדיר נשבעת
מזעזע
אנונימית
מכוער יותר מהכיעור עצמו
ומכוער יותר מהלורקס
ממש אהבתי!!!!!!!
אני אישית פחות מתחברת זה פחות הסטייל שלי , אבל חייבת לציין שזה נראה מגניב ותתחדשיי :))
אהבתי, מיוחד ממש
גם תמורת מיליון שקל לא הייתי הולכת איתו.מזעזע.זו דעתי.
אני תוהה מה אנשים פה לובשים
סקיני גינס וחולצה לבנה???
לדעתי זה יפה אני ממש אהבתי
פחות מתחברת אבל נשבעת שיש כזה לסבתא שלי אני בוכהה
תגידו לי אתם רציניים?!?! אתם עיוורים?!?!
אנשים שאומרים שזה יפה/סטייל אמאלה אתם לא נורמליים זה נראה כמו של סבתות בשואה
איכ וואי זה עושה לי בחילה
אנונימית
לא אהבתי
מגניב רצח מעניין איך תשלבי אותו
סבתא שלי לא הייתה הולכת עם זה
יואויאויאו באתי לרשום שזה מזכיר לי את הסטייל של פיבי ובדיוק ראיתי שרשמתת
אני ממש מתלהבת שהבנתי את זה חח כי אני מתה על הסדרה
אם זה מה שעושה לך טוב לכי על זה
זה לא חשוב מה שאחרים אומרים
אימאלה זה עם ג'ינס משוחרר כזה זה וואוו
אמלה זה מהמם
האמת? מיוחד רצח
אהבתי את הסגנון שלך
לא יפה
מה אכפת לך מה אנשים אחרים חושבים אם את אוהבת תלכי על זה לדעתי הוא מהמם
כולן פה בנות קטינות שהגיבו שזה יפה
תאמיני לי אף גבר לא יצא איתך ככה זה לא מושך
אנונימית
אהבתי ממש
לא לטעמי
מזעזע❤
אנונימי
זה עניין של טעם נשמה אם את אוהבת תלבשי בלי לשים פס על העולם.
נשמה תעשי מה שעושה לך טוב
אני אישית לא התחברתי לסטייל אבל תלבשי מה שבאלך❤
זה די חמוד אבל לאן כבר תלכי אם זה כאלו פעם פעמיים ואז אין יותר לאן
אנונימית
לא אהבתי
לא התחברתי
יואו יש לך סטייל...
אני אהבתי זה מעיל כזה עם סטייל איחודי
אוקיי לזה לא ציפיתי
מודה שזה נראה די חמוד
אהבתיי ממש את הסטייל וואי
על מה המינוסים חברים?קשה לכם לשמוע דעה כנה?
"תגידו לי אתם רציניים?!?! אתם עיוורים?!?!
אנשים שאומרים שזה יפה/סטייל אמאלה אתם לא נורמליים זה נראה כמו של סבתות בשואה
איכ וואי זה עושה לי בחילה"
כן אני רצינית, ולא. אני לא עיוורת, אם תרצי אלך לבדיקת עיניים בשביל להוכיח לך אנונימית❤